جستجو کردن

خرید انواع نمک صنعتی پاکتیوان + قیمت

نمک صنعتی پاکتیوان از جمله نمکهایی است که با داشتن مواد و ترکیبات خاص شیمیایی در صنایع گوناگون استفاده می شود.

نمک صنعتی پاکتیوان

نمک صنعتی پاکتیوان

نمک صنعتی پاکتیوان برای صنایع مختلف تولید می‌شود و از نظر ترکیب شیمیایی با نمک خوراکی که برای مصارف غذایی استفاده می‌شود، متفاوت است، این نمک عمدتاً به عنوان ماده‌ای جهت مصرف فرآیندهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مهمترین صنایع مصرف کننده این نمک صنایع شیمیایی، صنایع آب و فاضلاب، صنایع نساجی، صنایع نفت و گاز و صنایع غذایی است که هر ساله حجم بالایی از این نمک را برای استفاده در پروسه های فنی خریداری می کنند.

مهمترین کاربردهای این نمک تنظیم فشار اسمزی در فرآیندهای تصفیه آب و تصفیه نفت، کنترل رسوبها و انسداد لوله‌ها در صنایع مختلف و بهبود کیفیت آب و کاهش ذوب یخ در فرآیندهای شیرین کردن آب است.

مشخصات نمک صنعتی پاکتیوان

مشخصات نمک صنعتی پاکتیوان

در معرفی مشخصات نمک صنعتی پاکتیوان در ابتدا باید گفت که این نمک یک ترکیب شیمیایی است که شامل کلرید سدیم (NaCl) می‌باشد و به صورت جامد و بلورین به شکل خام یافت می‌شود.

از حیث فیزیکی این نمک کاملا خشک، بی رنگ، بی بو و دارای طعم شوراست، از ویژگیهای فنی آن هم می توان به دمای ذوب آن 801 درجه سلسیوس و چگالی: 2.16 گرم بر سانتیمتر مکعب اشاره نمود.

حلالیت در آب این نمک بالا است و در دماهای معمولی و در شرایط خشک، بدون افت کیفیت و یا تغییر مشخصه های فیزیکی و شیمیایی می تواند برای مدت زمان طولانی کیفیت و کارایی خود را حفظ کند.

خرید نمک صنعتی پاکتیوان

خرید نمک صنعتی پاکتیوان

برای خرید نمک صنعتی پاکتیوان به موارد زیر دقت داشته باشید:

  • اطمینان حاصل کنید نمک اصل و خالص و بدون ترکیبات مضر است.
  • بررسی نوع نمک صنعتی مورد نظر خود را مد نظر داشته باشید، نمک صنعتی ممکن است به صورت بلورین، پودری یا فرآورده‌های دیگر موجود باشد. بسته به نیاز و کاربرد، نوع مناسب را انتخاب کنید.
  • بررسی بسته‌بندی نمک صنعتی نیز اهمیت دارد، مطمئن شوید که بسته‌بندی مناسب و محکم است تا نمک در طول زمان حفظ شود و از آلودگی و رطوبت جلوگیری شود.
  • به تعیین مقدار نمک صنعتی مورد نیاز خود نیز دقت داشته باشید، حجم خرید بسته به نیاز و مصرف شما متغیر است. بسته به مقداری که نیاز دارید، نمک صنعتی را خریداری کنید.
  • تاریخ انقضا: مطمئن شوید که نمک صنعتی تاریخ انقضای معتبری دارد، تاریخ انقضای نمک صنعتی می‌تواند تأثیری در کیفیت و استفاده از آن داشته باشد.

قیمت نمک صنعتی پاکتیوان + خرید و فروش

قیمت نمک صنعتی پاکتیوان + خرید و فروش

قیمت نمک صنعتی پاکتیوان با توجه به تغییرات قیمت مواد و متریال صنعتی در بازارهای بورس جهانی و منطقه ای تغییر پیدا می کند و در فصول مختلف سال این قیمت توسط بنگاههای اقتصادی تعیین می شود.

این محصول به صورت بسته بندی شده و با تعداد مشخص در هر پک عرضه می شود و بسته به حجم در بازه قیمتی 25 تا 100 هزار تومان عرضه می شود و حجم خرید نیز در قیمت نهایی موثر است.

خریدارن گرامی می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی و تخصصی پیرامون انواع نمک صنعتی باکیفیت با بخش فروش ما در تماس باشند و بهترین اطلاعات را راجع به این نمک کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *