جستجو کردن

خرید بهترین انواع نمک یک نفره با قیمت ارزان

نمک یک نفره محصولی مناسب برای استفاده در مهمانی، سفر و مراکز رفاهی و خدماتی می‌باشد که به رعایت هرچه بهتر بهداشت کمک می‌کند.

نمک یک نفره

نمک یک نفره

نمک یک نفره از جمله محصولات بهداشتی در حوزه مواد غذایی است که به منظور استفاده آسان در مراسمات و جشن‌ها تولید می‌گردد و دارای کیفیت بالا و کاربری آسان است.

این نمک در شرکتهای مدرن با استفاده از تجهیزات پیشرفته بسته‌بندی می‌گردد و به همین دلیل می‌توان آن را محصولی کاملاً تجاری و استاندارد دانست که نیاز به استفاده از نمک فله را به صفر می رساند.

استفاده از نمکهای یک نفره موجب می‌شود علاوه بر جلوگیری از اسراف و هدر رفت نمک در زمان سرو غذا، بهداشت فردی و محیط به صورت کامل حفظ شود و نمک به میزان متعادل مصرف شود.

مشخصات نمک یک نفره

مشخصات نمک یک نفره

نمک یک نفره از لحاظ مشخصات ظاهری دارای ویژگیهایی است که از سایر محصولات متمایز می شود، برخی از مهمترین آنها عبارت است از:

  1. با بهترین نمک ید دار تولید می شود و دارای المانهای استاندارد و بهداشت می باشد.
  2. در بسته بندی محصول از بهترین انواع کاغذ و پلاستیک استفاده می شود که از نمک در برابر آلودگیهای محیطی محافظت می نماید.
  3. به صورت گرانول است و برای مصارف خوراکی بهترین انتخاب می باشد.
  4. حاوی درصد قابل توجهی از مواد معدنی و آلی مانند سدیم و ید است که مواد ضروری مورد نیاز بدن را تامین می نماید.

خرید نمک یک نفره

خرید نمک یک نفره

برای خرید نمک یک نفره لازم است ابتدا بسته بندی محصول مورد بررسی قرار گیرد، نمک باکیفیت یک نفره باید دارای بسته استاندارد، کاملا پلمپ و در اندازه مناسب باشد و حاوی سه تا پنج گرم نمک باشد.

همچنین با توجه به نیاز باید تعداد محصول در هر کارتن و پک نیز بررسی شود تا متناسب با تعداد مهمانان و نیاز محصولی در تعداد متناسب خریداری شود، بنابراین به اطلاعات درج شده روی کارتن توجه نمایید.

همچنین اطلاعات تجاری و بهداشتی نیز از موارد قابل توجهی است که در زمان خرید انواع نمک بهداشتی یک نفره باید بررسی شود تا محصولی باکیفیت بالا و ماندگاری مطلوب خریداری شود.

قیمت نمک یک نفره + خرید و فروش

قیمت نمک یک نفره + خرید و فروش

قیمت نمک یک نفره با توجه به فراوانی نمک درجه یک در کشور ما و وجود بازار رقابتی، اقتصادی است و می توان محصولاتی در تعداد بالا و کیفیت مطلوب را با قیمت ارزان تهیه نمود.

در حال حاضر هر عدد از نمک یک نفره در بازه قیمتی 100 تا 150 تومان عرضه می شود که در خریدهایی با حجم بالا این قیمت تغییر پیدا می کند و برای خریداران امکان خرید محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه وجود دارد.

اگر تمایل به خرید این محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب دارید می توانید با راههای ارتباطی مندرج در سایت تماس حاصل فرموده و اطلاعات بروز را به همراه لیست قیمت دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *