جستجو کردن

بهترین نمک صورتی گرمسار + قیمت خرید عالی

نمک صورتی گرمسار به علت داشتن رنگ خاص و درصد بالاتری از مواد معدنی یکی از پرطرفدارترین ارقام نمک طبیعی در جهان است.

نمک صورتی گرمسار

نمک صورتی گرمسار

نمک صورتی گرمسار، یک نوع نمک طبیعی است که در مناطق معدنی گرمسار در ایران استخراج می‌شود و رنگ صورتی آن ناشی از املاح معدنی موجود در آن است، به خصوص آهن در مقادیر بالایی در این نمک وجود دارد.

با توجه به ترکیبات معدنی موجود در نمک صورتی ممتاز گرمسار، این نمک دارای خواص بیشتری نسبت به نمک‌های دیگر است که این موضوع طی تحقیقات علمی و پژوهشهای متعدد ثابت شده است.

مهمترین خاصیت این نوع نمک خواص آنتی اکسیدانی است که می‌تواند در مبارزه با استرس و اضطراب و جلوگیری از آسیبهای مواد صنعتی و شیمیایی مانند انواع سموم کشاورزی کمک کننده باشد.

مشخصات نمک صورتی گرمسار

مشخصات نمک صورتی گرمسار

در بررسی مشخصات نمک صورتی گرمسار باید گفت این نمک دارای رنگ صورتی طبیعی است که این رنگ می‌تواند از رنگ صورتی آهکی تا رنگ صورتی قرمز و روشن متفاوت باشد.

به طور شیمیایی، این نمک شباهت زیادی به نمک معمولی دارد، هر دو نمک معدنی هستند و از ترکیب نمک سدیم و کلراید سدیم تشکیل شده‌اند، اما نمک صورتی گرمسار به دلیل مقادیر بیشتر مواد معدنی کمیاب مانند آهن، منگنز و روی خواص بیشتری دارد.

دانه‌بندی این نمک نسبتاً خرد است و دانه‌های آن به ظاهر نرم و ریز هستند اما از حیث درجه شوری، بسیاری از افراد معتقد هستند که این محصول نسبت به نمک معمولی، شورتر و خوش طعم تر است.

خرید نمک صورتی گرمسار

خرید نمک صورتی گرمسار برای خرید نمک صورتی گرمسار لازم است به مولفه های مختلفی توجه کنید که برخی از آنها را با هم مرور می نماییم:

  • محصول را از حیث ظاهری چک کنید و دقت داشته باشید نمک باید دارای رنگ صورتی باشد.
  • نمک را از حیث اندازه و شکل دانه ها بررسی کنید و محصولات یکدست که دارای دانه های منظم هستند را خریداری کنید.
  • دقت داشته باشید که نمک باید خشک و فاقد هرگونه رطوبت و آب گرفتگی باشد.
  • محصولات بسته بندی شده و بهداشتی که دارای اطلاعات مورد نیاز خریدار هستند را تهیه کنید.
  • تاریخ تولید و فرآوری محصول را چک کرده و محصولات تازه را تهیه کنید.
  • از خرید محصول فله ای که دارای رنگ تیره و یا هرگونه نشانه فساد و کیفیت پایین است خودداری نمایید.

قیمت نمک صورتی گرمسار + خرید و فروش

قیمت نمک صورتی گرمسار + خرید و فروش

قیمت نمک صورتی گرمسار با در نظر گرفتن این نکته مهم که این نمک یک محصول صادراتی است، همیشه در حال تغییر و تحول است و عوامل مرتبط با صادرات در قیمت گذاری این نمک نقش دارند.

شما می توانید هر یک کیلوگرم از بهترین نوع نمک طبیعی و معدنی صورتی گرمسار را در رنج قیمتی 20 تا 55 هزار تومان بسته به خلوص محصول و اندازه دانه های آن خریداری کنید که این قیمت، یک نرخ منصفانه است.

شما خریداران محترم می توانید برای دریافت بروزترین لیست قیمت نمک صورتی استخراج شده از معادن گرمسار با ما در تماس باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *