جستجو کردن

خرید و قیمت روز نمک خوراکی رنگی

نمک خوراکی رنگی جز جدیدترین نوع نمک‌ هایی است که جنبه خوراکی دارد و رنگ آن کاملاً طبیعی استخراج می‌ شود.

نمک خوراکی رنگی

نمک خوراکی رنگی نمک خوراکی رنگی یکی از نمک‌های موجود در بازار است که طی چند سال گذشته مصرف آن بسیار رواج پیدا کرده است و بیشتر جنبه تزیینی دارد تا از آن به عنوان نمک خوراکی استفاده بشود.

این نمک‌ها به خاطر رنگ طبیعی که دارد معمولاً در رنگ‌های آبی، قرمز و صورتی به عنوان نمک رنگی شناخته شده است و باعث طعم دهندگی و چاشنی در غذاها می‌باشد.

نحوه تهیه هر کدام از این نمک‌های رنگی کاملاً متفاوت است و خاصیت آرایشی و بهداشتی هم دارد و در تهیه محصولات آرایشی هم از این نمک استفاده می‌کنند.

استفاده از این نمک بر روی بدن خاصیت ویژه‌ای دارد که می‌ تواند به پاکسازی پوست کمک کرده و باعث شادابی و طراوت پوست می‌ شود.

مشخصات نمک خوراکی رنگی

مشخصات نمک خوراکی رنگی مشخصات نمک خوراکی رنگی را ذکر می‌ کنید تا بهتر این محصول را بشناسید، همانطور که در بالا ذکر کردیم این نمک‌ها در رنگ‌های صورتی، آبی، قرمز و سبز در بازار موجود است.

بسته‌ بندی آن کاملاً درست و اصولی است، کاربرد خوراکی و بهداشتی دارد، به راحتی در آب حل شده و به هیچ عنوان ته نشینی در آن مشاهده نمی‌ شود چرا که کاملاً نمک‌ها تصفیه شده و بهداشتی تولید شده است.

طعم شوری آن کمی کمتر از نمک‌های معمولی می‌ باشد و با تبخیر آب دریا این نمک‌ها تولید می‌ گردد.

بعضی از رنگ‌های نمک در داخل کشور تولید می‌ شود اما رنگ صورتی و آبی آن وارداتیست و معمولاً از کشور پاکستان به ایران ارسال می‌ شود.

خرید نمک خوراکی رنگی

خرید نمک خوراکی رنگی برای خرید این نمک باید حتماً این محصول را از مراکز معتبر و از یک برند شناخته شده خریداری کنید تا نمک رنگی که خریداری می‌کنید اصل و مرغوب و طبیعی باشد.

چرا که به در بازار بسیاری از سودجویان نمک‌های معمولی را رنگ آمیزی کرده و به عنوان نمک خوراکی رنگی طبیعی به فروش می‌ رسانند.

این نمک‌ها اصلاً بهداشتی نیست و ممکن است با مصرف آن به بدن آسیب جدی وارد بشود.

این نمکها باید بسته‌ بندی آن درست و اصولی باشد تا از رطوبت به دور بوده تا کیفیت خود را از دست ندهد و گوله نشود.

همانطور که می‌ دانید این محصول هر رنگ آن ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خود را دارد و باید حتماً هر کدام از آنها به گونه‌ای در غذاها و محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده گردد.

قیمت نمک خوراکی رنگی + خرید و فروش

قیمت نمک خوراکی رنگی + خرید و فروش قیمت نمک خوراکی رنگی در بازار بسته به نوع بسته‌ بندی و برند تولیدی متفاوت است، اگر قصد دارید این نمکهای رنگی زیبا، با کیفیت و خوش طعم را خریداری کنید حتماً سعی کنید از یک برند شناخته شده آن را تهیه نمایید.

قیمت این نمک‌ها به خاطر وارداتی بودن بسیار بالاتر از نمک‌های معمولی است، پس نوسانات قیمت دلار بر قیمت این محصول تاثیرگذار است.

بازه قیمتی این محصول در بازار از ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومان متغیر بوده و شما می‌توانید با تجربه خریدی که دارید این محصولات را تهیه نماید.

برای اینکه یک خرید مطمئن و بهتری داشته باشید که رضایت شما را جلب کند ما پیشنهاد خرید را به صورت اینترنتی و مجازی از سایتمان به شما می‌دهیم تا با خیال راحت این محصول را سفارش بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *