جستجو کردن

خرید نمک یک کیلویی + معرفی کارخانه تولید و عرضه پخش

نمک یک کیلویی محصولی بسته بندی است که در گرید خوراکی و صنعتی، در اشکال دانه درشت و ریز فرآوری می شود.

نمک یک کیلویی

نمک یک کیلویی

نمک یک کیلویی از پرمصرف ترین ارقام نمک خانوار است که در پکهای کاملا بهداشتی و ضد رطوبت عرضه می شود و حاوی 1000 گرم نمک کاملا خالص و طبیعی است که نیاز خانوار را تامین می کند.

این نمک حاوی مواد معدنی و آلی متعددی است و به عنوان یک چاشنی عالی و طعم دهنده خاص در تهیه انواع غذاهای سنتی و جدید استفاده می شود و بخشی از نیاز روزانه بدن به ید و سایر مواد ضروری را تامین می نماید.

در پروسه سورتینگ و بسته بندی نمکهای یک کیلویی از دستگاههای تمام اتوماتیک صنعتی استفاده می شود که این امر باعث افزایش هر چه بیشتر کیفیت و ماندگاری نمک می شود.

مشخصات نمک یک کیلویی

مشخصات نمک یک کیلویی

در تعریف مشخصات نمک یک کیلویی می توانیم این محصول را از جوانب مختلف بررسی نماییم که برای نمونه برخی از آنها را معرفی می کنیم:

  • از حیث ظاهری این نمک به شکل گرانول و بلورهای سفید رنگ است و فاقد هرگونه رنگ تیره و لکه است.
  • دارای طعم شوری است و فاقد هرگونه بو می باشد.
  • حاوی مواد معدنی مفیدی مانند سدیم، کلر، پتاسیم، کلسیم، منیزیم و ید است.
  • فواید بسیار زیادی برای سلامتی دارد که حفظ عملکرد صحیح سیستم عصبی و جلوگیری از ابتلا به بیماریهایی مانند گواتر مهمترین آنها است.
  • به صورت بهداشتی و در کیسه ها و پاکتهای ضد رطوبت عرضه می شود.
  • ماندگاری بسیار بالایی دارد و در صورت نگهداری صحیح برای مدتهای متمادی کیفیت خود را حفظ می نماید.

خرید نمک یک کیلویی

خرید نمک یک کیلویی

اگر می خواهید برای مصارف روزانه اقدام به خرید نمک یک کیلویی کنید حتما دقت داشته باشید که نمک در گرید خوراکی تولید شده باشد و فاقد هرگونه مواد و ترکیبات سنگین مانند جیوه باشد.

بسته بندی محصول را به دقت بررسی کنید و توجه داشته باشید پک و بسته محصول کاملا پلمپ بوده و تمامی اطلاعات تجاری و بهداشتی مانند آدرس کارخانه، شیوه نگهداری و درصد مواد بر روی آن درج شده باشد.

به تاریخ تولید و انقضا محصول توجه نمایید و از خرید نمکی که مدت زمان زیادی از تاریخ فرآوری و بسته بندی آن گذشته یا به صورت فله و غیر بهداشتی عرضه می شود اکیدا خودداری کنید.

قیمت نمک یک کیلویی + خرید و فروش

قیمت نمک یک کیلویی + خرید و فروش

قیمت نمک یک کیلویی با توجه به هزینه های مرتبط با بسته بندی محصول گرانتر از نمک فله ای و کیلویی است و با توجه به نوع و کیفیت بسته بندی و برند تولید کننده این قیمت متغیر است.

نمک بسته بندی یک کیلویی در رنج قیمتی 23 تا 45 هزار تومان در دسترس است و این نرخ در خریدهای عمده و حجم بالا ممکن است دچار تغییراتی شود که به نفع خریداران است.

این مجموعه در تلاش است با ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه انواع نمک خوراکی و صنعتی، تجربه خریدی مطمئن را برای خریداران از اقصی نقاط کشور فراهم آورد.

با ما در تماس باشید تا بروزترین اطلاعات راجع به نمک 1 کیلویی را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *