جستجو کردن

نمک تصفیه نشده | فروشندگان قیمت مناسب نمک تصفیه نشده

نمک تصفیه نشده گونه طبیعی و پالایش نشده نمک است که عناصر معدنی آن به صورت دست نخورده وجود دارد و عموما برای اهداف صنعتی کاربرد دارد.

نمک تصفیه نشده

نمک تصفیه نشده

نمک تصفیه نشده یا همان نمک خام در واقع نمکی است که از دریاها یا معادن نمک استخراج می‌شود و فرآیند تصفیه و پالایش را نگذرانده است، به همین دلیل، این نوع نمک، در ویژگیهایی مانند رنگ و طعم با نمک خوراکی تفاوت دارد.

نمک نوع تصفیه نشده هر چند که دارای درصد بالایی از مواد معدنی است اما برای مصرف به صورت خوراکی مناسب نیست، چرا که ممکن است دارای عناصر مضر بر سلامتی باشد.

اما این نمک به دلیل داشتن خواصی مانند گند زدایی و محتوای ویژه مواد آلی در صنایع مختلفی مانند آب و فاضلاب، صنایع شیمیایی و نفت و گاز، صنعت کشاورزی و صنعت پزشکی استفاده می شود.

مشخصات نمک تصفیه نشده

مشخصات نمک تصفیه نشده

از مهمترین مشخصات نمک تصفیه نشده که می توان به آن اشاره نمود درجه خلوص بالای آن است، ترکیب شیمیایی این نمک شامل نسبت‌های صحیح سدیم کلراید (NaCl) و عناصر دیگر موجود در نمک باشد.

از حیث شکل ظاهری این نمک دارای دانه های غیر منظم است و بر خلاف نمک خوراکی، دانه های ریز و درشت در آن به هم آمیخته است، همچنین دارای طیف رنگی مانند سفید، خاکستری، صورتی و آجری است.

این نمک دارای خاصیت باکتری زدایی، تصفیه کنندگی، یخ زدایی و مرطوب کنندگی می باشد و به دلیل وجود چنین خواصی در صنایع مختلف با اهداف بهداشتی و صنعتی به کار گرفته می شود.

خرید نمک تصفیه نشده

خرید نمک تصفیه نشده

در خرید نمک تصفیه باید به موارد مختلفی توجه شود که ما برخی از این فاکتورها را برای ارائه اطلاعات بیشتر بیان می کنیم:

  • محموله نمک باید از حیث درصد خلوص بررسی شود و محصول نباید حاوی آلودگیهای خارجی مانند سنگریزه یا هر جسم دیگری باشد.
  • رنگ نمک باید در تمامی محموله یکدست باشد و نباید آثاری از لکه های غیر طبیعی در نمک وجود داشته باشد.
  • نمک معدنی تصفیه نشده معمولا دارای ساختار یکدستی از حیث اندازه بلورها نیست اما نباید دارای کلوخه های بزرگ باشد.
  • برای خرید نمک نوع تصفیه نشده بهتر است که محصولات دارای بسته بندی که اطلاعات تجاری روی آن درج شده، خریداری شود.

قیمت نمک تصفیه نشده + خرید و فروش

قیمت نمک تصفیه نشده + خرید و فروش

قیمت نمک تصفیه نشده به دلیل عدم وجود هزینه های مرتبط با تصفیه سازی و یا بسته بندی تجاری و بهداشتی، از نمک گرید خوراکی ارزانتر است و این محصول با قیمتهای اقتصادی عرضه می شود.

هر “تن” از نمک نوع تصفیه نشده بسته به کاربرد و شکل، در بازه قیمتی 480 تا 850 هزار تومان عرضه می گردد و حجم خرید نیز می تواند منجر به تغییراتی در قیمت تمام شده محموله خریداری شده داشته باشد.

خریداران نمک باکیفیت تصفیه نشده می توانند برای خرید بهترین نوع نمک گرید صنعتی با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نموده و اطلاعات ضروری راجع به قیمت و نحوه خرید محصول را دریافت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *