جستجو کردن

خرید و قیمت روز نمک صنعتی در شیراز

نمک صنعتی در شیراز نسبت به نمک‌های دیگر از خلوص بالاتری برخوردار است و در مدل‌های مختلف به صورت خوراکی و صنعتی کاربرد دارد.

نمک صنعتی در شیراز

نمک صنعتی در شیراز نمک صنعتی با نمک خوراکی کاملاً متفاوت می‌باشد هم از نظر شکل ظاهری، هم کاربرد و هم مواد تشکیل دهنده آن کاملاً متفاوت است.

این نمک‌ها بسیار خالص‌تر از نمک‌های خوراکی است و میزان ید موجود در آن تقریباً می‌توان گفت صفر می‌باشد به خاطر همین مصرف خوراکی آن بسیار خطرناک است و ممکن است آسیب جدی به بدن وارد کند.

همانطور که از اسم آن پیداست در صنایع مختلف از آن استفاده می‌شود از جمله می‌توان به صنعت دباقی پوست، اسیدسازی شوینده‌های مختلف و تصفیه آب و فاضلاب اشاره کنیم.

این نمک‌ها به صورت شکری، پودری و نخودی و غیره نامگذاری می‌شود و هر کدام از آنها کاربردهای متفاوتی دارد.

مشخصات نمک صنعتی در شیراز

مشخصات نمک صنعتی در شیراز از مهمترین مشخصاتی که می‌ توانیم برای نمک‌ های صنعتی در شیراز اشاره کنیم این است که این نمک‌ ها به صورت تصفیه نشده در دل طبیعت استخراج می‌شود.

به صورت فله‌ ای و بسته‌ بندی در بازار موجود است که می‌ توانید آن را تهیه نمایید.

همانطور که در بالا ذکر کردیم این محصول هیچگونه یدی در آن مشاهده نمی‌ شود و یک نمک غیر خوراکی می‌ باشد که در صنایع بیشترین کاربرد را دارد.

این نمک بسیار خطرناک می‌باشد و و بسته‌ بندی آن کاملاً ایمن می‌ باشد و تمام نکات ایمنی را باید در هنگام استفاده از آن باید رعایت شود.

خرید نمک صنعتی در شیراز

خرید نمک صنعتی در شیراز هنگام خرید نمک صنعتی در شیراز باید نکاتی را در نظر بگیرید تا خرید رضایت بخش و مطلوب داشته باشید.

این نمک‌ها غیر خوراکیست و باید حتماً بسته‌ بندی آن درست و اصولی باشد و از مجاورت کودکان یا حتی حیوانات به دور بوده تا از آن استفاده نشود، چرا که بسیار مسموم کننده و خطرناک است.

کاربردهای این نمک باید حتماً بر روی بسته‌ بندی آن درج شود تا احتمال مصرف در آن به صورت خوراکی به شدت کاهش یابد.

این نمک به هیچ عنوان نباید در مجاورت رطوبت قرار بگیرد چرا که خیلی سریع در آب حل شده و مکانی که از این نمک استفاده می‌شود احتمال دارد که خطرناک باشد.

استنشاق هوا و بخارات آن هم باعث آسیب جدی به بدن می‌شود، حتماً پیش از خرید تمام این نکات را رعایت کنید

قیمت نمک صنعتی در شیراز + خرید و فروش

قیمت نمک صنعتی در شیراز + خرید و فروش قیمت نمک صنعتی در شیراز به عوامل مختلفی بستگی دارد، یکی از این عوامل نوسانات بازار می‌باشد هر چقدر تقاضا برای خرید نمک افزایش پیدا کند قیمت آن بالاتر خواهد بود.

بسته‌بندی آن بر قیمت تاثیر بسزایی دارد، حجم و بسته‌بندی یکی از مهمترین مشخصه‌ها بر قیمت این محصول است.

این محصول در بازار به صورت تنی معامله می‌ شود و هر یک تن از این نمک‌ها در بازار چیزی حدود ۱ میلیون و ۵۰۰ تا ۲ میلیون تومان قیمت دارد.

برای خرید این محصول به صورت عمده کافیست با کارشناسان فروش ما در فضای مجازی ارتباط گرفته و با تعیین نرخ و قیمت این محصول را سفارش بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *