جستجو کردن

قیمت خرید سنگ نمک دکوری + راهنمای استفاده

سنگ نمک دکوری به عنوان یک آیتم زیبا در طراحی داخلی در دهه اخیر مورد توجه قرار گرفته است و در تنوع بالا از مدل و طرح تولید می شود.

سنگ نمک دکوری

سنگ نمک دکوری

سنگ نمک دکوری، یک نوع سنگ معدنی است که به عنوان یک عنصر برگرفته از طبیعت، در طراحی داخلی استفاده می‌شود، این سنگ اغلب به صورت بلورها یا قالبهای زیبا به فروش می‌رسد و معمولاً در ابعاد کوچک و قابل حمل است.

استفاده از سنگ نمک دکوری در داخل فضاهای مختلف، از جمله خانه، دفتر کار یا فضاهای تجاری، می‌تواند جذابیت و زیبایی را به فضا اضافه کند و باعث افزایش سطح ارتعاشات مثبت در محیط شود.

برای بهره مندی هرچه بیشتر از خواص و فواید سنگ نمک تزیینی می توان آن را بر روی میز تحریر و کار، پاتختی و میز خاطره قرار داد و این محصول دکوراتیو را با سایر وسایل هماهنگ نمود.

مشخصات سنگ نمک دکوری

مشخصات سنگ نمک دکوری

در بین مشخصات سنگ نمک دکوری مهمترین آنها شکل بلورین و زیبا و رنگهای خیره کننده آن بیش از همه جلوه گری می کند، این زیبایی ظاهری و بصری موجب شده است که سنگ دکوراتیو نمکی محبوب شود.

یکی از خواص مهم دیگر این محصولات دکوراتیو حس معنوی ای است که از آن متصاعد می شود چرا که برگرفته از طبیعت است و تمامی وسایل برگرفته از طبیعت دارای انرژی مثبت و حس زندگی هستند.

همچنین این نوع سنگ به دلیل داشتن ترکیبات خاص شیمیایی و مواد معدنی با درجه خلوص بالا دارای فوایدی برای سلامتی است که از میان آنها می توان کمک به پاکسازی هوا و باکتری زدایی را نام برد.

خرید سنگ نمک دکوری

خرید سنگ نمک دکوری

برای خرید یک سنگ نمک دکوری قشنگ حتما به فاکتورهایی که در ادامه گفته می شود توجه کنید:

  1. بررسی کنید که رنگ و ظاهر سنگ نمک دکوری با سلیقه و طراحی داخلی شما سازگار است. مطمئن شوید که رنگ سنگ نمک به طور یکنواخت و طبیعی است و هیچ نقصی ندارد.
  2. اندازه و شکل سنگ نمک را با محل قرار دادن آن در نظر بگیرید. مطمئن شوید که سنگ نمک اندازه و شکلی دارد که به طراحی و محل استفاده شما می‌پردازد.
  3. سنگ نمک باید بدون هرگونه آلودگی، شکستگی یا خراش باشد، دقت کنید که سنگ نمک تمیز و سالم است و هیچ نشتی رنگی ندارد.
  4. استفاده‌ی مورد نیاز: بررسی کنید که سنگ نمک انتخابی، برای استفاده مورد نیاز شما مناسب است.

قیمت سنگ نمک دکوری + خرید و فروش

قیمت سنگ نمک دکوری + خرید و فروش

قیمت سنگ نمک دکوری متفاوت است و بستگی به عواملی مانند اندازه، شکل، رنگ، منبع خرید و کیفیت دارد، برای مثال، سنگ نمک دکوری هیمالیا با کیفیت بالا ممکن است گرانتر باشد.

همچنین، سنگهای نمک با طرحها و الگوهای خاص نیز قیمت بالاتری نسبت به مدلهای ساده دارد، به طور کلی، سنگ نمک دکوری در بازار در محدوده قیمتهای مختلفی قرار می‌گیرد و متوسط قیمت این محصول 40 تا 600 هزار تومان است.

در هر صورت، برای خرید سنگ نمک باکیفیت دکوری بهتر است تحقیق کنید و برای اینکار پیشنهاد می شود با متخصصان فروش ما در تماس باشید تا اطلاعات مفیدی راجع به سنگ نمک دکوراتیو به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *