جستجو کردن

خرید بهترین انواع نمک صورتی با قیمت ارزان

نمک صورتی به دلیل داشتن ترکیبات معدنی بیشتر نسبت به نمک معمولی، در دهه اخیر بیش از گذشته محبوبیت یافته و تجارت آن گسترش یافته است.

نمک صورتی

نمک صورتی

نمک صورتی که با نام نم هیمالیا هم شناخته می شود نوعی نمک طبیعی است که از معدن نمک هیمالیا استخراج می‌شود، این نمک به دلیل رنگ صورتی خاص خود، محبوبیت زیادی در بین مصرف‌ کنندگان به دست آورده است.

نمک صورتی حاوی املاح و مواد معدنی مفیدی مانند آهن، پتاسیم، کلسیم، منیزیم و روی است، همچنین، این نمک حاوی مقدار کمتری سدیم نسبت به نمک سفید معمولی دارد.

این نمک علاوه بر حفظ تعادل الکترولیتی، دارای خواص ضد باکتریایی و ضد قارچ است، از سلامت قلب و عروق حمایت می کند و قادر به تامین بخشی از نیاز بدن به ترکیبات کمیاب ضروری برای سلامتی است.

مشخصات نمک صورتی

مشخصات نمک صورتی

مشخصات نمک صورتی شامل مشخصات فیزیکی و شیمیایی مختلفی است، این نمک دارای رنگ صورتی متمایل به قرمز است که به دلیل وجود املاح معدنی دیگر در آن ایجاد می‌شود.

ظاهر نمک صورتی اصل معمولاً خشن و خرد است و شکل ظاهری آن بسته به منطقه‌ای که استخراج می‌شود، متفاوت است، سختی نمک صورتی اصل نیز بسته به محل استخراج متغیر می باشد.

از حیث ترکیبات شیمیایی، از ترکیب سدیم کلراید (NaCl) و املاح معدنی دیگری مانند سولفات، کلسیم، منیزیم و پتاسیم تشکیل شده است، این املاح معدنی به نمک صورتی اصل خواص خاصی مانند آنتی اکسیدانی، ضد التهابی و آرام‌بخشی می‌بخشند.

خرید نمک صورتی

خرید نمک صورتی برای خرید نمک صورتی، این نکات را رعایت کنید:

  • مطمئن شوید که نمک صورتی اصل را خریداری می‌کنید، بررسی برچسب محصول و اطلاعات تولید کننده می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.
  • توجه داشته باشید که نمک صورتی اصل باید رنگ صورتی متمایل به قرمز داشته باشد. این رنگ به دلیل وجود املاح معدنی دیگر در آن ایجاد می‌شود.
  • به خرید نمک صورتی از منابع قابل اعتماد توجه کنید.،معمولاً محصولات با برندهای معروف و معتبر تضمین کیفیت بهتری دارند.
  • بررسی کنید که نمک صورتی دارای شکل و ظاهر خشن و خرد است، این مشخصه نیز نشان دهنده اصالت نمک صورتی است.

قیمت نمک صورتی + خرید و فروش

قیمت نمک صورتی + خرید و فروش

قیمت نمک صورتی ممکن است بسته به عوامل مختلفی مانند برند، کیفیت، محتوای املاح معدنی و همچنین منطقه فروش متفاوت باشد. در بازار، قیمت نمک صورتی معمولاً بین 40 تا 50 هزار تومان برای بسته‌های 1 کیلوگرمی است.

همچنین، بسته به حجم خرید و اعتبار برند مورد نظر، قیمتها ممکن است بیشتر یا کمتر از این محدوده باشد، بنابراین نمی توانیم بگوییم در همه فصول سال و در تمام بازه های اقتصادی این محصول یک قیمت ثابت و بدون تغییر را دارد.

پیشنهاد ما به شما خریداران گرامی این است که برای اطلاع دقیقتر از قیمت، به بخش مشاوره و فروش ما مراجعه کنید و قیمت‌ها را مقایسه و از خواص و ویژگیهای بهترین نمک صورتی کسب اطلاع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *