جستجو کردن

قیمت خرید نمک رنگی طبیعی + راهنمای استفاده

نمک رنگی طبیعی یکی از بهترین نوع نمک‌های موجود در بازار است که به صورت کمیاب این محصول استخراج می‌شود و جنبه خوراکی و درمانی دارد.

نمک رنگی طبیعی

نمک رنگی طبیعی نمک رنگی طبیعی یکی از بهترین نوع نمک‌هایی است که معمولاً در رشته کوه هیمالیا و کشور پاکستان استخراج می‌شود.

در ایران هم به ندرت از این مدل نمک‌ها در معادن استخراج می‌گردد که قیمت بالایی دارد.

نمک‌های رنگی طبیعی در رنگ‌های صورتی و آبی تولید می‌شود که بسیار مقوی و پرخاصیت هستند و بیشتر جنبه فانتزی و خوراکی دارد.

بسیاری از شرکت‌ها از این نمک‌های رنگی برای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می‌کنند.

امروز کشورها و شرکت‌های معتبر دنیا سعی در تولید این نمک‌ها می‌کنند چرا که از محبوبیت خاص و ویژه برخوردار است و بسیار مقوی و پرخاصیت است می‌خواهند به بازار فروش این محصول را در اختیار داشته باشند.

مشخصات نمک رنگی طبیعی

مشخصات نمک رنگی طبیعی مشخصات نمک رنگی طبیعی را ذکر می‌کنیم تو بهتر این نمک‌های زیبا و خوش رنگ را بشناسید.

همان طور که در بالا ذکر کردیم این نمک‌ها در دو رنگ آبی و صورتی تولید می‌شود و در وزن‌های ۲۰۰ گرمی تا دو کیلو گرم بسته‌بندی می‌شود.

این محصول جنبه درمانی هم دارد به پاکسازی پوست کمک می‌کند، همچنین برای افرادی که فشار خون دارند می‌تواند بسیار مفید باشد.

این نمک‌ها به بهبود گردش خون کمک می‌کند و منبع غنی از کلسیم، آهن، پتاسیم و مواد معدنی می‌باشد.

اگر دچار حساسیت هستید می‌توانید از این نمک در حمام بر روی پوست خود ماساژ داده به رفع التهابات پوستی کمک می‌کند و همچنین باعث آبرسانی بهتر پوست می‌ شود.

خرید نمک رنگی طبیعی

خرید نمک رنگی طبیعی برای خرید نمک رنگی طبیعی باید حتماً این محصول را از یک مرکز معتبر یا از یک برند شناخته شده خریداری کنید تا به اصل بودن این محصول اطمینان داشته باشید.

بسیاری از شرکت‌ها در زمینه تولید تقلبی این محصول فعالیت دارند و نمک‌های معمولی را پس از رنگ آمیزی به عنوان نمک‌های رنگی طبیعی به فروش می‌رساند که ممکن است برای بدن بسیار مضر باشد.

این محصول باید حتماً در بسته‌بندی‌های مناسب و وکیوم شده عرضه شود تا رطوبت به آن نرسد و کیفیت خود را از دست ندهد و مواد مغذی آن کاملاً حفظ شود.

نمک‌ها به صورت بلورهای کوچک یا به صورت پودری و یک دست تهیه می‌شود و در پخت وپز هم مورد استفاده قرار می‌ گیرد و مزه فوق العاده به غذای شما می‌ دهد و باعث می‌ شود غذا شما مقوی‌تر گردد.

قیمت نمک رنگی طبیعی + خرید و فروش

قیمت نمک رنگی طبیعی + خرید و فروش قیمت نمک رنگی طبیعی نسبت به نمک‌های معمولی مقداری بیشتر می‌باشد، این نمکها به خاطر رنگ خاص و مقوی بودن قیمت بالاتری دارد.

همچنین به خاطر اینکه این محصول وارداتی است و در بازار نمونه خارجی آن هم موجود است باعث می‌شود افزایش قیمت چشمگیری داشته باشد.

اگر تمایل دارید این نمک‌ها را خریداری کنید قیمت آن در بازار در هر بسته ۲۰۰ گرمی چیزی حدود ۵۰ تا ۷۰ هزار تومان قیمت دارد، شما می‌توانید با این برآورد قیمت این نمک‌های رنگی را خریداری کنید.

برای خرید نمک رنگی با قیمت مناسب می‌توانید از شرکت ما که در فضای مجازی فعالیت دارد، نمک را با قیمتی ارزان‌تر و بدون واسطه خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *