جستجو کردن

قیمت خرید سنگ نمک تزئینی + راهنمای استفاده

سنگ نمک تزئینی از لوازم دکوراتیو است که در تنوعی بی نظیر از حیث مدل و ابعاد تولید می شود و دارای خواص درمانی بی شماری است.

سنگ نمک تزئینی

سنگ نمک تزئینی

سنگ نمک تزئینی که در واقع قطعاتی کار شده از سنگ و کلوخه نمک طبیعی است، محصولی زیبا و دارای فواید سلامتی است که در سالهای اخیر در بسیاری از کشورهای جهان مورد توجه قرار گرفته است.

این نوع از لوازم تزیینی در اشکال مختلف مانند گوی، قطعات نامنظم چند ضلعی طبیعی و مربع و در طرحهای و نقوش مختلف مزین به آیات قرآن کریم و اشعار شاعران نامدار ایرانی عرضه می شوند.

از سنگ نمک طبیعی دکوراتیو با توجه به تنوع رنگ و مدل می توان در طراحی داخلی مینیمال، سنتی ایرانی و مدرن استفاده نمود و این وسایل شیک را با انواع رنگها و لوازم موجود در فضا با تناسب عالی هماهنگ کرد.

مشخصات سنگ نمک تزئینی

مشخصات سنگ نمک تزئینی

مهمترین مشخصات سنگ نمک تزئینی را با هم در ادامه بررسی می نماییم:

  • این محصول کاملا طبیعی و برگرفته از معادن است و فاقد هرگونه مواد صنعتی و شیمیایی مضر برای سلامتی می باشد.
  • دارای گوناگونی بسیار خوبی از لحاظ نوع طراحی و اندازه است و می توان سنگی شکیل و زیبا را با توجه به سلیقه خریداری نمود.
  • دارای دوام و کیفیت بالایی است و نگهداری خاصی ندارد و برای سالها زیبایی بصری خود را حفظ می کند.
  • فواید درمانی بسیاری برای سلامتی انسان دارد که از جمله آنها می توان به پیشگیری از بیماریهای تنفسی اشاره کرد.
  • از حیث روحی نیز این نوع از سنگها دارای انرژی مثبتی هستند که موجب آرامش روحی می شوند و استرس را کاهش می دهند.

خرید سنگ نمک تزئینی

خرید سنگ نمک تزئینی

با توجه به فواید و خواص نمک و مشتقات آن، بسیاری از افراد علاقمند به خرید سنگ نمک تزئینی هستند، اگر شما هم تصمیم به خرید این محصول دارید حتما در ابتدا ابعاد و اندازه مدنظر خود را با توجه به فضا و نوع دکوراسیون انتخاب کنید.

سپس رنگ، شکل و مدل سنگ را بررسی کنید، می توانید از بین مدلهای متنوع با رنگهای مختلف، سنگی متناسب با رنگ غالب در اتاق یا شکل سایر وسایل انتخاب کنید تا زیبایی محیط چند برابر شود.

همچنین لازم است که دقت داشته باشید برخی از انواع سنگهای تزیینی با رنگهای صنعتی رنگ آمیزی می شوند، اگر سنگ نمک کاملا طبیعی دلخواه شما است مطمئن شوید که سنگ رنگ نشده است.

قیمت سنگ نمک تزئینی + خرید و فروش

قیمت سنگ نمک تزئینی + خرید و فروش

قیمت سنگ نمک تزئینی با توجه به کیفیت طراحی و نقوش آن متفاوت است و ابعاد و اندازه کار هم تا حدود زیادی در قیمت گذاری این محصولات لوکس دکوراتیو نقش آفرینی می کنند.

در عین حال شما می توانید با یک بودجه متوسط در محدوده 150 تا 750 هزار تومان سنگ نمک دکوراتیو را با بهترین کیفیت تهیه نمایید، البته برخی از مدلهای جدید که دارای کیفیت صادراتی هستند، گرانتر از این بازه قیمتی می باشند.

اگر تصمیم به خرید سنگ نمک ممتاز دکوراتیو دارید و نیاز به مشاوره در زمینه انتخاب و استعلام قیمت دارید با گروه فروش ما در تماس باشید و اطلاعات بروز را به دست آورید، این مجموعه با یک گروه تخصصی آماده ارائه راهنمایی به شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *