جستجو کردن

خرید و قیمت روز سنگ نمک طرح گوی

سنگ نمک طرح گوی یک وسیله دکوراتیو زیبا و جذاب است که علاوه بر زیبایی بصری چشمگیر، دارای خواص و فواید زیادی برای سلامتی است.

سنگ نمک طرح گوی

سنگ نمک طرح گوی

تولید انبوه سنگ نمک طرح گوی با توجه به اثبات فواید نمک در سلامتی انسان، در دهه اخیر بیش از گذشته رواج پیدا کرده است و این محصول شیک و لوکس تزیینی در اندازه های مختلف طراحی می شود.

این محصول معمولاً با طرح و الگوهای زیبا و جذابی مزین می‌شود، این طرح‌ها می‌توانند شکل‌های هندسی، نقش‌های هنری، الگوهای طبیعت و غیره باشند که بر روی گوی نمکی در می شود.

ظاهر زیبای این سنگها می‌تواند به دکوراسیون داخلی یا خارجی فضا تنوع و زیبایی ببخشد و حس شادابی و سر زندگی را در محیط و افراد ایجاد کنند و به همین علت یک عنصر زیبای محبوب برای فضاسازی هستند.

مشخصات سنگ نمک طرح گوی

مشخصات سنگ نمک طرح گوی

همه ما از حیث فیزیکی مشخصات سنگ نمک طرح گوی را می دانیم که به رنگ سفید و در اندازه های مختلف کوچک و بزرگ است و معمولا به عنوان یک وسیله زیبا برای طراحی دکور استفاده می شود

اما این نمک بلورین دایره شکل، با خصوصیات آرامش‌بخشی مرتبط است، این مشخصه به دلیل تأثیر مثبت یون‌های منفی نمک بر محیط و افراد است که موجب ایجاد حس آرامش و شادی می شود.

یکی دیگر از ویژگیهای گوی سنگ نمک توانایی تصفیه هوا از ذرات معلق و یونیزاسیون هواست، به طور معمول، سنگ نمک مدل گوی با تصفیه هوا از ذرات معلق و جذب یون‌های مثبت و منفی، فضایی با هوای پاکتر و سالمتر برای شما ایجاد می‌کند.

خرید سنگ نمک طرح گوی

خرید سنگ نمک طرح گوی

اگر خرید سنگ نمک طرح گوی دلخواه شما است، در زمان خرید این موارد را بررسی کنید:

  1. اندازه و شکل: ابتدا اندازه و شکل گوی نمک را مشخص کنید، آیا می‌خواهید یک گوی نمک بزرگ داشته باشید یا یک گوی کوچک؟ پس ابعاد محصول را بررسی کنید.
  2. رنگ: رنگ گوی نمک نیز مهم است، گوی نمک صورتی یا سفید از محبوبترین رنگهای این محصول است، رنگ گوی نمک می‌تواند با دکوراسیون داخلی فضا هماهنگ شود و جذابیت بیشتری به محیط ببخشد.
  3. نوع سنگ نمک: نوع سنگ نمک نیز مهم است، می‌توانید بین سنگ نمک صورتی گرمسار یا سنگ نمک هیمالیا و غیره انتخاب کنید، هر نوع سنگ نمک ممکن است خصوصیات و خواص متفاوتی داشته باشد.
  4. کیفیت سنگ نمک: مطمئن شوید که گوی سنگ نمکی که می‌خواهید بخرید، از کیفیت بالا برخوردار است، بررسی کنید که آیا سنگ نمک دارای ترک یا خراش است یا نه. همچنین، مطمئن شوید که سنگ نمک وزن مناسبی دارد و به طور کلی ساختار محکم و استحکام مناسبی دارد.

قیمت سنگ نمک طرح گوی + خرید و فروش

قیمت سنگ نمک طرح گوی + خرید و فروش

قیمت سنگ نمک طرح گوی با توجه به کیفیت طراحی و ساخت محصول ممکن است متفاوت باشد و ابعاد و اندازه گوی نیز از موارد مهمی است که در قیمت گذاری این محصول نقش دارد.

شما می توانید با صرف یک هزینه کاملا مناسب و در محدوده قیمتی 200تا 950 هزار تومان یک گوی نمکی شکیل و لوکس را برای افزودن به عناصر دکوراتیو اتاق خود خریداری نمایید.

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر در زمینه خرید گوی زیبای نمکی دارید می توانید با شماره هایی که سایت در اختیار شما قرار داده است تماس حاصل فرمایید و مشاوره های تکمیلی را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *