جستجو کردن

قیمت خرید سنگ نمک آبی + راهنمای استفاده

سنگ نمک آبی از جمله نمک های پرخاصیت می باشد که به سبب برخورداری از انرژی هایی خاص، برای درمان بیماری های افسردگی استفاده می شود.

سنگ نمک آبی

سنگ نمک آبی امروزه نمک به عنوان یک ماده اصلی و به عنوان طعم دهند در اکثر غذاها استفاده می شود.

گونه های مختلفی از نمک شناخته شده اند که هر کدام دارای خواص منحصر به فرد خود هستند و برای درمان یا پیشگیری از انواع بیماری ها کاربرد دارند.

سنگ نمک آبی که از معادن کشور برداشت می شوند به کشورهای زیادی صادر می شوند و از این حیث نقش بسیار پر رنگی در رونق اقتصادی کشور دارند.

این نوع نمک حاوی کلسیم و پتاسیم بالایی است و به عنوان ماده ای مهم برای هضم غذا محسوب می شود.

نمک های آبی خاصیت ضد عفونی کننده بالایی دارند و می توانند با تقویت سیستم ایمنی بدن از بروز بیماری های قلبی جلوگیری کنند.

مشخصات سنگ نمک آبی

مشخصات سنگ نمک آبی مهم ترین شناسه برای این نوع نمک، رنگ آبی منحصر به فردشان است که آن ها را از کونه های دیگر جدا می کند.

این نمک ها در ابتدا حالتی کریستالی و مکعب شکل دارند سپس توسط دستگاه های مجهز به دانه های ریز خرد می شوند.

ترکیباتی که در این نمک وجود دارد نقش زیادی در دفع انرژی های منفی محیط دارند و بیشتر برای درمان بیماری های افسردگی استفاده می شوند.

از سنگ های نمک آبی نه تنها برای خوراکی بلکه برای ساخت انواع وسایل تزئینی نیز استفاده می شوند.

خرید سنگ نمک آبی

خرید سنگ نمک آبی با کمک موارد زیر می توانید خرید نمک آبی را با سهولت بیشتری انجام دهید:

متاسفانه نمک های تقلبی در بازار زیاد شده است برای جلوگیری از خریدهای تقلبی بهتر است به فروشگاه های معتبر در این زمینه مراجعه کنید.

سعی کنید این نمک ها را متناسب با حجم های مصرفی و مورد نیاز خود خریداری کنید، همچنین بهتر است از مصرف بیش از اندازه آن نیز خودداری نمایید.

نمک ها باید دارای بسته بندی مناسب باشند تا از جذب رطوبت و آلودگی های محیطی در امان بمانند.

بلورهای نمک باید کاملا شفاف و درخشنده باشند.

همچنین نباید بوی نا مطبوعی در آن ها وجود نداشته باشد.

قیمت سنگ نمک آبی + خرید و فروش

قیمت سنگ نمک آبی + خرید و فروش سنگ نمک آبی مطابق با وزن، درصد خلوص، نوع بست بندی و محل برداشت دارای رنج قیمتی مختلفی می باشد.

با توجه به شناخته شدن ویژگی های این محصول میزان خرید و فروش آن نیز در طی سال های گذشته افزایش یافته است که همین مورد موجب شده بازاری پر نوسان را داشته باشد.

قیمت سنگ نمک آبی در هر کیلو بین 550/000 تا 1/000/000 تومان می باشد که این رنج قیمتی بیشتر مربوط به حجم محصول، میزان کیفیت و خلوص آن است.

اگر می خواهید از این نوع نمک خریداری کنید و تاکنون موفق به پیدا کردن سایتی معتبر در این زمینه نشده اید پیشنهاد می کنیم حتما از محصولات ما دیدن فرمایید.

خریداران عزیز می توانند برای ثبت خرید خود از طریق تلفن های موجود با همکاران ما ارتباط بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *