جستجو کردن

خرید سنگ نمک صورتی هیمالیا با قیمت استثنایی

سنگ نمک صورتی هیمالیا به محصولی گفته می شود که از 98 درصد سدیم کلراید و همچنین 2 درصد مواد معدنی مورد نیاز بدن ساخته شده است.

سنگ نمک صورتی هیمالیا

سنگ نمک صورتی هیمالیا همانطور که می دانید نمکی که تمامی افراد برای خوش طعم و خوشمزه شدن غذا، دسر و غیره استفاده می کنند از سنگ نمک درست شده است.

یکی از خالص ترین و طبیعی ترین سنگهای نمک موجود در کشور ما که از معادن مختلف استخراج می شود همان سنگ نمک صورتی هیمالیا می باشد.

با توجه به اینکه در ساختار این نمک ید وجود نداشته بهتر است در صورت استفاده از آن منابع غذایی که حاوی ید هستند برای تامین نیاز بدن استفاده شود.

هر چند که مصرف این سنگ نمک مفید بوده اما بیش از حد مصرف آن به دلایلی همچون افزایش میزان سدیم بدن، پرفشاری خون، مشکلات قلی عروقی و غیره اصلا خوب نیست.

مشخصات سنگ نمک صورتی هیمالیا

مشخصات سنگ نمک صورتی هیمالیا از جمله مشخصاتی که سنگ نمک صورتی تولید شده در ایران داشته می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • این محصول برخلاف سایر نمکهای یددار موجود در بازار هیچگونه فرآیند تصفیه ای بر روی آن انجام نشده است.
  • از نظر وجود مواد نگهدارنده و افزودنی می توان گفت این نوع سنگ نمک عاری از هر گونه ترکیبات شیمیایی و افزودنی می باشد.
  • میزان خواص و مواد معدنی که درون این سنگ نمک وجود داشتن بسیار بیشتر از سنگهای نمک دیگر موجود در بازار است.
  • تعداد مواد معدنی کمیابی که درون این سنگ نمک وجود داشته شامل 84 نوع می شود.
  • علاوه بر اینکه این سنگ نمک قابلیت استفاده در غذا را دارد بلکه در موارد دیگری همچون تولید لامپهای مختلف نیز دارای کاربرد است.

خرید سنگ نمک صورتی هیمالیا

خرید سنگ نمک صورتی هیمالیا با توجه به اینکه تنوع در سنگ نمک بسیار زیاد است به هنگام خریدسنگ نمک صورتی هیمالیا دقت ویژه ای داشته باشید که محصولات اصلی و درجه یک به دست شما برسد.

حتما خرید این نوع سنگ نمک را از فروشگاه هایی که از اعتبار آنها مطمئن هستید انجام دهید.

از روش استخراج این نوع سنگ نمک و همچنین فرآیندهایی که بر روی آن انجام شده است نیز به هنگام خرید اطلاعات دقیقی را بدست آورید.

شیوه بسته بندی سنگ نمک و اطمینان از بهداشتی بودن آن نیز از جمله موارد مهمی است که باید در زمان خرید به صورت اصولی بررسی شود.

قیمت سنگ نمک صورتی هیمالیا + خرید و فروش

قیمت سنگ نمک صورتی هیمالیا + خرید و فروش قیمت سنگ نمک صورتی هیمالیا با توجه به اینکه مراحل تولید آن کمی سخت تر بوده گران تر از بقیه سنگ نمکهای موجود در بازار است.

شرکتی که در زمینه استخراج سنگ نمک فعالیت داشته، روش بسته بندی، نوع سنگ نمک و معدنی که از آن استخراج شده است نیز مواردی هستند که بر روی قیمت تاثیرات مستقیمی می گذارد.

کارشناسان خبره ما در بخش فروش آماده پاسخگویی مشتریان هستند و تمامی سوالات آنها اعم از نرخ دقیق و به روز انواع سنگ نمک از نوع صورتی را می دهد.

برای ارتباط گرفتن با این کارشناسان فروش سنگ نمک تنها کافی بوده با آنها تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *