جستجو کردن

راهنمای خرید نمک طعام ید دار + قیمت عالی

نمک طعام ید دار یکی از چاشنی های پر استفاده است که علاوه بر طعم دادن به غذا می تواند از بیماری های مختلفی چون گواتر پیشگیری کند.

نمک طعام ید دار

نمک طعام ید دار نمک به عنوان پایه پخت و پز محسوب می شود و عملا نمی توان بدون آن غذایی خوشمزه پخت، وجود ید تاثیر زیادی بر سلامت بدن انسان دارد.

ید از جمله مواد معدنی است که می تواند سلامت مکانیزم بدن را تضمین کند، البته مصرف بیش از حد نمک، حتی به صورت ید دار می تواند بیماری های دیگری چون فشار خون را به همراه داشته باشد.

این نوع نمک اکثرا از دریاها و دریاچه ها استخراج شده و سپس مواد مضر و سمی آن توسط دستگاه های مکانیزه حذف می گردد، در نهایت ید به آن افزوده شده و مورد مصرف قرار می گیرد.

مشخصات نمک طعام ید دار

مشخصات نمک طعام ید دار برخی از مهم ترین مشخصات نمک طعام ید دار به شرح زیر می باشد:

  • اکثر بسته بندی های این محصول در وزن های یک کیلوگرمی تولید می شوند.
  • دانه های نمک به رنگ کاملا سفید بوده و بافتی بسیار ریز و پودری دارند.
  • میزان ید به کار رفته در آن ها 99 درصد است که می تواند نیاز روزانه بدن به این ماده را تامین نماید.
  • فاقد بو و ناخالصی بوده و مطابق با استانداردهای جهانی تهیه و تولید شده است.
  • درصد خلوص بسیار بالایی دارد، اغلب نمک ها حالتی جامد دارند ولی برخی از آن ها به صورت محلول در آب نیز مورد مصرف قرار می گیرند.

خرید نمک طعام ید دار

خرید نمک طعام ید دار توجه به میزان ید موجود در محصول هنگام خرید نمک طعام ید دار دارای اهمیت فراوانی است، معمولا هر چه درصد ید بالاتر باشد نمک کیفیت بیشتری دارد.

با توجه به بسته بندی بودن نمک نمی توان درون آن را مشاهده کرد، بنابراین لازم است حتما به نوشته های درج شده بر روی محصول مانند ترکیبات و تاریخ تولید و انقضا توجه کرد.

درج کلمه ید دار بر روی محصول بسیار اهمیت دارد، از طرفی بهتر است نمکی را خریداری کنید که کلمه تصفیه شده بر روی آن نوشته شده باشد.

سعی کنید این محصول را به اندازه نیاز خریداری کنید و در مدت زمان تعیین شده مصرف نمایید، چرا که ید موجود در آن ممکن است پس از مدتی از بین برود.

قیمت نمک طعام ید دار + خرید و فروش

قیمت نمک طعام ید دار + خرید و فروش خوشبختانه کشور ما در زمینه استخراج نمک و تصفیه آن خودکفاست که همین امر سبب شده قیمت این محصول با توجه به تقاضای زیاد، نرخ به صرفه ای داشته باشد.

در صورتی که خرید این محصول را به صورت عمده و در حجم بالا انجام دهید به طبع هزینه تمام شده برایتان ارزان تر خواهد بود.

شما می توانید برای دریافت قیمت نمک طعام ید دار و خرید این محصول با شماره های درج شده در سایت با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *