جستجو کردن

سنگ نمک کریستالی صادراتی | خرید با قیمت ارزان

سنگ نمک کریستالی صادراتی یک محصول پرطرفدار است که در صنعت مواد غذایی، صنایع مختلف و همچنین با هدف یخ زدایی استفاده می شود.

سنگ نمک کریستالی صادراتی

سنگ نمک کریستالی صادراتی سنگ نمک یک محصول چند منظوره است که می تواند در گستره ی وسیعی از صنایع مورد استفاده قرار بگیرد.

این امر از دیرباز مورد توجه ملت ها بوده است به صورتیکه این محصول، همواره به عنوان یک کالای استراتژیک مورد خرید و فروش قرار می گرفته است.

سنگ نمک کریستالی صادراتی که به نام هالیت نیز شناخته می شود، یک ماده معدنی است که عمدتاً از کلرید سدیم (NaCl) تشکیل شده است.

این همان ترکیب شیمیایی موجود در نمک خوراکی است و هنگامی که آب شور تبخیر می شود، تشکیل می گردد و منجر به رسوب کریستال های نمک می شود.

سنگ نمک کریستالی با ساختار کریستالی مکعبی آن مشخص می گردد و معمولاً به صورت بلورهای مکعبی بی رنگ یا سفید، نیمه شفاف تا شفاف ظاهر می شود.

مشخصات سنگ نمک کریستالی صادراتی

مشخصات سنگ نمک کریستالی صادراتی سنگ نمک کریستالی منبع طبیعی کلرید سدیم است که آن را به یک ماده ضروری برای چاشنی و طعم دادن به غذا تبدیل می کند.

یک ماده خام کلیدی برای تولید انواع مواد شیمیایی صنعتی از جمله کلر، هیدروکسید سدیم و غیره است.

سنگ نمک کریستالی معمولاً برای یخ زدایی جاده ها، پیاده روها و سایر سطوح در طول زمستان استفاده می شود، زیرا نقطه انجماد آب را کاهش می دهد و به ذوب یخ و برف کمک می کند.

نمک در طول تاریخ به عنوان یک نگهدارنده برای مواد غذایی مورد استفاده قرار می گرفته است، که با بیرون کشیدن رطوبت از باکتری ها و مهار رشد آنها به جلوگیری از فساد آن کمک می کند.

خرید سنگ نمک کریستالی صادراتی

خرید سنگ نمک کریستالی صادراتی در هنگام خرید سنگ نمک کریستالی صادراتی، با توجه به نوع کاربردی که برای این محصول دارید باید به برخی نکات توجه کنید.

بطور مثال، هنگام خرید سنگ نمک کریستالی برای مقاصد آشپزی یا مرتبط با مواد غذایی، به دنبال محصولاتی باشید که دارای برچسب نمک خالص یا درجه مواد غذایی هستند.

بدین صورت مطمئن می شوید که محصول خریداری شده فاقد ناخالصی ها و مواد افزودنی است.

همچنین مطمئن شوید که سنگ نمکی که خریداری کرده اید به خوبی مهر و موم شده و در معرض هوا قرار نگرفته باشد، تا از جذب رطوبت در آن جلوگیری شود.

برچسب مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید تا مطمئن شوید که نمک حاوی مواد افزودنی ناخواسته یا مواد ضد جوش نیست، به خصوص اگر به دنبال یک محصول طبیعی تر هستید.

قیمت سنگ نمک کریستالی صادراتی + خرید و فروش

قیمت سنگ نمک کریستالی صادراتی + خرید و فروش قیمت سنگ نمک کریستالی صادراتی بسته به نوع کیفیت این محصول، نوع بسته بندی، میزان حجم خرید، هزینه های حمل و نقل، و همچنین آزمایش های بهداشتی و کیفی می تواند متغیر باشد.

با در نظر گرفتن تمامی موارد بالا، و همچنین نوسانات نرخ ارز، می توان این محصول را به ازای هر کیلوگرم در بازه ی قیمتی مختلف خریداری کرد.

توجه داشته باشید که میزان شفافیت و اندازه این سنگهای نمک کریستالی نیز می توانند سبب تغییراتی در قیمت این محصولات پرکاربرد شوند.

در صورتیکه تمایل به خرید این محصولات و همچنین سایر محصولات مشابه دارید، از شما دعوت می کنیم تا از وبسایت ما دیدن فرمایید.

برای اطلاع دقیق از قیمت محصولات ما، شما می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *