جستجو کردن

راهنمای خرید نمک دریایی سفید + قیمت عالی

نمک دریایی سفید نوعی نمک طبیعی است که از آب دریا استخراج می شود و حاوی درصدی بالا از مواد آلی و ریزمغذی های ضروری برای سلامتی انسان است.

نمک دریایی سفید

نمک دریایی سفید

نمک دریایی سفید که از فرآوری و تبخیر آب دریا تولید می شود، حاوی مقادیر بیشتری از مواد معدنی مانند پتاسیم، کلسیم، منیزیم و آهن است و برخلاف نمکهای فرآوری شده صنعتی، بدون افزودنی‌های مصنوعی است.

این نمک در بسیاری از غذاها و دستورهای پخت و پز استفاده می‌شود و دارای کاربردها و فواید زیادی است که موجب شده در دهه اخیر بیش از هر زمان دیگر در سراسر جهان مورد توجه قرار گیرد.

نمک دریایی رنگ سفید با داشتن ترکیبات خاص معدنی، علاوه بر صنعت غذایی، در تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، صنعت پزشکی و داروسازی و مراقبتهای تخصصی پوست و مو استفاده می شود.

مشخصات نمک دریایی سفید

مشخصات نمک دریایی سفید

برخی از مشخصات نمک دریایی سفید را با هم بررسی می کنیم:

  • نمک سفید دریا به صورت یک پودر سفید به نظر می‌رسد و دانه‌های آن نسبتاً نرم و ریز هستند.
  • نمک سفید دریا از ترکیبات شیمیایی اصلی نمک (کلرید سدیم) تشکیل شده است و حاوی مقادیر معدنی مانند پتاسیم، کلسیم، منیزیم و آهن است.
  • این نمک بدون استفاده از آنتی کیک‌ها و افزودنی‌های مصنوعی تولید می‌شود که به معنی عدم وجود مواد اضافی و شیمیایی در ترکیب آن است.
  • نمک دریا طعمی طبیعی و تا حدی شور دارد و این طعم طبیعی می‌تواند به غذاها مزه بهتری ببخشد.
  • نمک سفید دریا در کنترل و درمان برخی از بیماریها و مشکلات بهداشتی مانند فشار خون، کم کاری تیرویید و سردردهای عصبی مفید است.

خرید نمک دریایی سفید

خرید نمک دریایی سفید

اگر تمایل به خرید نمک دریایی سفید دارید ترجیحاً محصولی را انتخاب کنید که توسط برندهای برتر و شناخته شده، با بهترین نوع نمک تهیه شده است و فاقد هرگونه مواد شیمیایی و صنعتی است.

نکته دوم که باید به آن توجه شود، به رنگ و شکل نمک است، نمک دریایی ممتاز باید رنگ سفید خالص داشته باشد و اندازه ذرات آن بزرگتر از نمکهای خوراکی معمولی باشد و عطر طبیعی دریا را داشته باشد.

همچنین توجه کنید که نمک دریایی سفید به درستی بسته‌بندی شده و در ظروف مناسب نگهداری عرضه شده باشد تا نمک را در برابر نور و رطوبت و یا هر عامل فاسد کننده محافظت نماید.

قیمت نمک دریایی سفید + خرید و فروش

قیمت نمک دریایی سفید + خرید و فروش

قیمت نمک دریایی سفید بر اساس منطقه استخراج، روش فرآوری نمک، نوع و کیفیت بسته بندی، برند و نرخ روز انواع نمکهای معدنی و طبیعی در بازارهای جهانی و منطقه ای متغیر است.

در کشور ما نیز بسته به حجم تولید، واردات و صادرات قیمت نمک دریایی تغییر پیدا می کند و در برخی از بازه های اقتصادی به دلایلی چون کاهش تولید یا افزایش صادرات شاهد نوسان قیمت هستیم.

شما خریداران گرامی می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به نمک دریایی ممتاز سفید با مشاوران فروش ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *