جستجو کردن

خرید و قیمت روز نمک پودری شیلاتی

نمک پودری شیلاتی، اولین نوع نمک صنعتی دانه بندی شده محسوب می شود که از کیفیت، کاربرد و نیز مزایای زیادی در صنعت شیلات برخوردار می باشد.

نمک پودری شیلاتی

نمک پودری شیلاتی

همان طور که ذکر شد نمک پودری شیلاتی، از انواع نمکهای صنعتی است که به صورت دانه بندی شده از کاربرد و اهمیت زیادی در صنعت شیلات و گندزدایی برخوردار می باشد.

این محصول عمده از معادن مختلفی در برخی شهرهای ایران توسط دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی و پیشرفته با کیفیت بالا تولید و در بازار عرضه می شود که مشتریان خاص خود را دارد.

نمک شیلاتی، انواع و اقسام مختلفی دارد که با بالاترین درجه کیفیت به صورت پودر شده در بسته بندی های کاملا بهداشتی و استاندارد توانسته نیاز مشتریان به این محصول را فراهم آورد.

همچنین این نوع نمک، علاوه بر به کار گیری در صنعت شیلات در صنایع غذایی و بهداشتی کاربرد فراوانی دارد که مشتریان زیادی را متوجه خود ساخته است.

مشخصات نمک پودری شیلاتی

مشخصات نمک پودری شیلاتی

مشخصات نمک پودری شیلاتی، همان طور که از نامش پیداست کاملا پودر شده، دارای رنگ سفید و نرم است که در صنعت شیلات، صنعت غذایی و بهداشتی کاربرد دارد.

این محصول با ارزش یک نوع نمک خوراکی است که با وجود مواد معدنی نظیر: کلسیم، پتاسیم، منیزیم، آهن و غیره و همچنین خواص آنتی اکسیدانی فراوان برای تغذیه، رشد و بهبود ماهیان استفاده می شود.

لازم به ذکر است علاوه بر این که از این منبع معدنی برای تغذیه و سلامت ماهیان به کار برده می شود به عنوان یک عامل ضد باکتری و آرامش بخش برای ماهیان بسیار حائز اهمیت باشد.

استفاده از این گونه نمک برای شیلات باعث پیشگیری از بروز بیماری های مختلف ماهیان می شود.

همچنین از این نوع نمک به عنوان طعم دهنده و افزایش ماندگاری ماهیان در صنعت غذایی و بهداشتی به کار برده می شود.

این محصول پودری با بالاترین سطح کیفیت در بسته بندی های متنوع و وزن های مختلف به طور کاملا استاندارد و بهداشتی در بازار به فروش می رسند که مشتریان زیادی دارند.

خرید نمک پودری شیلاتی

خرید نمک پودری شیلاتی

خرید نمک پودری شیلاتی، را باید در بسته بندی های کاملا استاندارد و بهداشتی انجام دهید تا به تغذیه و سلامت ماهیان کمک زیادی شود.

این محصول را بهتر است با توجه به صنایع مصرفی خود در حجم مشخص خریداری شود تا از مصرف بی رویه آن جلوگیری شود.

این نوع نمک را بسته به نوع کاربرد، با توجه به شکل ظاهری و رنگ نمک خریداری کنید.

خرید نمک شیلاتی از نوع پودری را از مراکز معتبر انجام دهید تا از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه باشد.

یکی از عوامل و نکات مهم خرید محصول توجه به کیفیت و برند معتبر محصول است که این اطمینان را به مشتری می دهد که محصول کاملا سالم و طبیعی است.

قیمت نمک پودری شیلاتی + خرید و فروش

قیمت نمک پودری شیلاتی + خرید و فروش

قیمت نمک پودری شیلاتی، بر حسب فاکتورهای مهمی از قبیل: کیفیت، بسته بندی، نوع نمک، استاندارد و بهداشتی بودن محصول، وزن و حجم، نحوه خرید و فروش، میزان تقاضا و غیره متفاوت است.

لذا هر چه میزان تقاضا برای خرید محصول بیشتر باشد بالطبع از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود.

بنابراین مشتریان گرامی می توانند با توجه به نوع کاربرد و میزان لازم این محصول عمده را از سایت ما سفارش و خریداری کنند.

امروزه سایت ما به عنوان سایتی مطمئن و مورد اعتماد توانسته با حضور کادری مجرب بهترین و به صرفه ترین محصول را در اختیار مشتریان خود قرار دهد پس با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *