جستجو کردن

خرید نمک نخودی | فروش انواع نمک نخودی با قیمت مناسب

نمک نخودی یکی از انواع نمک صنعتی است که دارای کاربردهای متعددی در صنایع کوچک و بزرگ مانند شیلات و آب و فاضلاب می باشد.

نمک نخودی

نمک نخودی

نمک نخودی صنعتی که در ایران با نامهای دیگری همچون نمک شیلاتی نیز شناخته می شود نوعی نمک معدنی طبیعی است که به صورت دانه های متوسط در اندازه نخود کوبیده و فرآوری می شود و به همین دلیل به نام نخودی معروف شده است.

این نمک با داشتن درجه خلوص بالا و خواص پاک کنندگی در صنایع مهمی همچون شیلات، صنایع غذایی، تصفیه آب و فاضلاب، صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و حفاری چاههای نفتی استفاده می شود.

نمک ممتاز نخودی همچنین در مراحل ابتدایی تولید نمک خوراکی هم استفاده می شود و به علت داشتن درصد بالایی از ریزمغذی های ضروری مانند آهن، پتاسیم و منیزیم در صنایع خوراکی هم استفاده می شود.

مشخصات نمک نخودی

مشخصات نمک نخودی

برای کسب آگاهی بیشتر شما خوانندگان عزیز، برخی از مشخصات نمک نخودی در ادامه بررسی می شود:

  1. این نمک از حیث ظاهری دارای رنگ سفید شفاف، دانه های بلوری متوسط در اندازه نخود و بافت سفت و منسجم است.
  2. طعم این نمک کاملا شور است و با توجه به محل استخراج نمک ممکن است درجه شوری متغیر باشد.
  3. از حیث درجه خلوص در سطح بالایی قرار دارد و حاوی کمترین آلودگیهای زیستی و شیمیایی است.
  4. دارای خواصی مانند چسبندگی، جذب رطوبت و هوا، گند زدایی و خواص ضد میکروبی و باکتریایی می باشد.
  5. به خوبی در آب حل می شود و می تواند اثرات مثبت خود را بر روی آبهای حاوی مواد سنگین و آلوده بگذارد.

خرید نمک نخودی

خرید نمک نخودی

خرید نمک نخودی عموما در سطح عمده و توسط واحدهای صنعتی بزرگ و در قالب محموله هایی با حجم بالا انجام می شود به همین علت در زمان خرید باید کیفیت محصول به دقت بررسی شود تا نمک باکیفیت انتخاب شود.

برای تهیه نمک صنعتی نخودی لازم است محصول از لحاظ اندازه دانه ها و یکدست بودن سایز نمک، رنگ، درصد رطوبت نمک و میزان مواد آلی و معدنی بررسی گردد و بهترین محصول گزینش و خریداری شود.

علاوه بر این موارد لازم است محصول از حیث نوع و کیفیت بسته بندی و حجم نمک در هر کیسه بررسی شده و راجع به شیوه ترابری و ارسال محموله نمک نیز با فروشنده توافقات لازم صورت بگیرد.

قیمت نمک نخودی + خرید و فروش

قیمت نمک نخودی + خرید و فروش

قیمت نمک نخودی صنعتی بسته به حجم تولید و فرآوری این نمک متغیر است و المانهای دیگری همچون حجم تقاضا و نیاز صنایع، میزان صادرات نمک به سایر کشورها و تغییرات نرخ ارز در قیمت گذاری نهایی آن نقش دارند.

هم اکنون هر “تن” از نمک مرغوب صنعتی نخودی بسته به سایز و درشتی نمک در حال خرید و فروش است و بسته به فصول مختلف سال ممکن است قیمت نوساناتی داشته باشد.

فعالان صنایع مختلف و تاجران فعال در حوزه صادرات نمک مرغوب صنعتی و نخودی می توانند برای کسب مشاوره در زمینه نحوه خرید و قیمت روز نمک نخودی با کارشناسان فروش ما در تماس باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *