جستجو کردن

قیمت خرید نمک تصفیه شده خوراکی + طرز تهیه

نمک تصفیه شده خوراکی به عنوان یکی از مهم ترین چاشنی های غذایی به شمار می رود، ید موجود در آن می تواند از بیماری های تیروئید جلوگیری کند.

نمک تصفیه شده خوراکی

نمک تصفیه شده خوراکی نمک یکی از فراوان ترین مواد موجود در دریاست، نمک دریا دارای سموم و فلزات بسیار سنگینی است که نیاز به تصفیه سازی دارد.

معمولا نمک پس از استخراج توسط دستگاه هایی کاملا پیشرفته و بدون دخالت دست تصفیه می گردد و در صورت نیاز به آن ید افزوده می شود.

نمک های استخراج شده در ابتدا به صورت سنگ نمک هستند، پس از عبور آن ها از فیلترهایی خاص به صورت پودر تبدیل می شوند.

میزان شوری نمک های خوراکی در حد مناسبی است، وجود املاح موجود در نمک برای پیشگیری از بیماری هایی مانند گواتر بسیار مناسب است، البته مصرف بیش از حد این ماده ممکن است سبب افزایش فشار خون گردد.

مشخصات نمک تصفیه شده خوراکی

مشخصات نمک تصفیه شده خوراکی یکی از مشخصه های بارز نمک های تصفیه شده خوراکی، ید دار بودن آن هاست.

در واقع نمک در ابتدا مقداری ید دارد ولی برای اینکه نیاز بدن به این ماده معدنی تامین شود به صورت جداگانه ید به آن افزوده می شود، با این وجود برخی از نمک هایی که از آب های آزاد استخراج می شوند نیازی به افزودن ید ندارند.

این نوع نمک دارای بافتی ریز و کاملا پودری است که استفاده از آن را راحت تر می کند، از طرفی نمک های تصفیه شده میزان شوری متوسطی دارند و فاقد بو هستند.

نوع بسته بندی و حجم آن ها با توجه به شرکت سازنده متفاوت است، یکی از مهم ترین مزایای نمک تصفیه شده داشتن خاصیت سم زدایی و آنتی اکسیدانی آن می باشد.

خرید نمک تصفیه شده خوراکی

خرید نمک تصفیه شده خوراکی در صورتی که جزء افراد کم غذا هستید بهتر است نمک هایی را خریداری نمایید که میزان ید بالاتری داشته باشد، چرا که با این کار می توانید نیاز روزانه بدن خود به ید را تامین نمایید.

حتما از وجود علامت استاندارد و مهر بهداشت بر روی بسته بندی مطمئن شده و سپس اقدام به خرید نمایید.

از خرید نمک تصفیه شده خوراکی به صورت فله ای و فاقد بسته بندی مناسب خودداری کنید، چرا که قرار گرفتن نمک در جریان هوا و نور خورشید می توانند خاصیت آن را از بین ببرد.

با اینکه نمک تا 2 سال ماندگاری دارد، ولی بهتر است آن را متناسب با نیاز خود و در حجم های کم خریداری کنید تا دچار نم زدگی نشود.

قیمت نمک تصفیه شده خوراکی + خرید و فروش

قیمت نمک تصفیه شده خوراکی + خرید و فروش قیمت نمک تصفیه شده خوراکی می تواند بر اساس درصد خلوص، برند تولید کننده، میزان حجم و نوع کاربرد متفاوت باشد.

همان طور که می دانید تصفیه نمک با کمک دستگاه های مکانیزه انجام می گردد که در این چند ماه اخیر به دلیل افزایش دلار هزینه خرید و تعمیر این دستگاه ها به شدت افزایش یافته است.

با توجه به اینکه نمک یکی از چاشنی های ضروری غذاست نمی توان از خرید آن چشم پوشی کرد، شما عزیزان می توانید برای ثبت سفارش خرید خود از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *