جستجو کردن

سنگ نمک کریستالی کیلویی | خرید با قیمت ارزان

سنگ نمک کریستالی کیلویی اغلب توسط تولیدی های لوازم بهداشتی و صنعتی برای تولید لوازم آرایشی و مواد دارویی مورد مصرف قرار می گیرد.

سنگ نمک کریستالی کیلویی

سنگ نمک کریستالی کیلویی سنگ نمک محصولی معدنی و حاصل استخراج از معادن نمک می باشد، این نمک ها در رنگ های مختلفی چون سفید، آبی، قهوه ای، نارنجی و قرمز یافت می شوند.

نمک نه تنها برای خوراک بلکه در صنایع مختلفی کاربرد دارد، یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول این است که می تواند ناراحتی های روحی و انرژی های بد را از محیط زندگی دفع کند.

خرید این محصول به صورت عمده و کیلویی بیشتر توسط تولیدی ها و کارخانه های تولید لوازم آرایشی انجام می شود، از سنگ های نمک به عنوان ساخت وسایل تزئینی مانند چراغ خواب و جا شمعی نیز استفاده می کنند.

مشخصات سنگ نمک کریستالی کیلویی

مشخصات سنگ نمک کریستالی کیلویی سنگ های نمک همان طور که از نام آن ها نیز مشخص است حالتی کریستالی و شفاف دارند به طوری که می توانند نور را منعکس کنند، اندازه آن ها بسته به نوع استخراج می تواند ریز و یا درشت باشد.

میزان خلوص سنگ های نمک با توجه به نوع استخراج و مکان جغرافیایی متفاوت است، نمک هایی که به صورت کیلویی خرید و فروش می شوند اغلب در پاکت هایی بسته بندی می شوند تا در معرض رطوبت قرار نگیرند.

نمک خاصیت سن زدایی فوق العاده بالایی دارد، قرار دادن پا در محلول آب و نمک می تواند بسیاری از بیماری ها را از بین ببرد.

این نمک ها در عین حال که جامد و سفت هستند ولی به راحتی در آب حل می شوند.

خرید سنگ نمک کریستالی کیلویی

خرید سنگ نمک کریستالی کیلویی خواندن نکات زیر می تواند شما را در خرید این محصول یاری کند:

  • از آن جایی که نمک به سرعت رطوبت هوا را جذب می کند حتما دقت کنید که دارای بسته بندی هایی محکم و در بسته باشد، این کار سبب می شود نمک در حین جا به جایی دچار آلودگی نشود.
  • حتما نمک را متناسب با نیاز ماهانه خود خریداری کنید چرا که ماندگاری طولانی مدت می تواند کیفیت نمک را از بین ببرد.
  • علامت استاندارد و تائیدیه های بهداشتی درج شده روی بسته بندی از ملزومات خرید محسوب می شود.
  • از خرید این محصول به صورت فله و از افراد دستفروش جدا خودداری کنید.

قیمت سنگ نمک کریستالی کیلویی + خرید و فروش

قیمت سنگ نمک کریستالی کیلویی + خرید و فروش فاکتورهایی چون میزان خلوص، ید دار بودن یا نبودن، نوع تصفیه و برند می توانند بر روی افزایش و یا کاهش این نرخ تاثیر داشته باشند، با توجه به ماندگاری بالای نمک در محیط مناسب خرید آن به صورت عمده به صرفه تر خواهد بود.

در وب سایت ما می توانید انواع متنوعی از نمک را مشاهده و بر اساس نیاز خود، به صورت عمده و یا جزئی خرید نمایید، جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش با شماره های بخش فروش تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *