جستجو کردن

قیمت و خرید سنگ نمک نارنجی و زرد + فروش ارزان

سنگ نمک نارنجی و زرد جزء نمک هایی هستند که میزان ناخالصی بیشتری دارند، ولی با این حال به دلیل داشتن رنگی جذاب طرفداران زیادی دارد.

سنگ نمک نارنجی و زرد

سنگ نمک نارنجی و زرد افرادی که اهل فنگشویی و جذب انرژی هستند به خوبی این سنگ های کریستالی را می شناسند، این سنگ های نمکی که از معادن کوهستانی برداشت می شوند در نوع خود بی نظیر بوده و خواص درمانی زیادی دارند.

نمک های نارنجی و زرد در واقع دارای خلوص بسیار کمی هستند و از این جهت کمتر به عنوان خوراکی مصرف می شوند، در گذشته از نمک تنها به عنوان چاشنی و طعم دهنده در غدا استفاده می شد.

انجام تحقیقات و افزایش اطلاعات سبب شده کاربرد نمک را در زندگی امروزی بیشتر به چشم ببینیم، نمک های نارنجی و زرد نیز به اندازه نمک های سفیدی که هر روز در غذا استفاده می کنیم مفید هستند.

مشخصات سنگ نمک نارنجی و زرد

مشخصات سنگ نمک نارنجی و زرد در زیر به برخی از مهم ترین مشخصه های سنگ نمک نارنجی اشاره شده است:

این نوع سنگ های نمکی اغلب درصد خلوص پایین تری در مقایسه با نمک های سفید و آبی دارند.

سنگ های نارنجی و زرد فاقد بو بوده و به راحتی در آب حل می شوند، حتی برخی از آن ها برای خوراک دام مورد استفاده قرار می گیرند.

علاوه بر مصارف خوراکی و انرژی درمانی، از آن ها برای تولید مواد دارویی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

مواد و املاح موجود در این سنگ ها می توانند متابولیسم بدن را بهبود بخشند، از طرفی این مواد معدنی خاصیت سم زدایی بالایی دارند به طوری که قرار دادن آن ها در مجاورت پوست می تواند بسیاری از مشکلات بدن را برطرف نماید.

خرید سنگ نمک نارنجی و زرد

خرید سنگ نمک نارنجی و زرد در صورتی که می خواهید خرید خوبی در این زمینه داشته باشید باید به رنگ نمک ها دقت کنید، معمولا نمک هایی که پر رنگ تر هستند میزان خلوص بالاتری دارند که در نتیجه خواص بیشتری را نیز به همراه خواهند داشت.

حتما از فروشنده در مورد محل استخراج و نوع خوراکی بودن یا نبودن نمک ها سوال کنید.

هر نمک بسته به میزان املاح و درصد خلوصی که دارد دارای کاربردی متفاوت است، حتما قبل از خرید در این مورد اطلاعات کافی را کسب کرده و سپس اقدام نمایید.

دقت داشته باشید که بسته بندی محصول باید اصولی انجام شود تا در حین پروسه جا به جایی دچار آلودگی و یا آسیب نگردد.

قیمت سنگ نمک نارنجی و زرد + خرید و فروش

قیمت سنگ نمک نارنجی و زرد + خرید و فروش البته مواردی چون ناخالصی، کیفیت، نوع معدن استخراج شده و غیره می توانند قیمت سنگ نمک نارنجی و زرد را دچار نوسان کنند، همان طور که می دانید بیش از نیمی از نمک موجود در کشور وارداتی بوده و عواملی چون قیمت دلار و تعرفه های گمرکی می توانند سبب افزایش آن شوند.

به هر حال وجود نمک و خواص شگفت انگیز آن را نمی توان بر زندگی انسان نادیده گرفت، خرید عمده این محصول از جمله فاکتورهایی است که می تواند هزینه تمام شده را کاهش دهد.

جهت خرید این محصول با بالاترین کیفیت می توانید با مشاوران ما از طریق تلفن های درج شده در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *