جستجو کردن

سنگ نمک کریستالی مرغوب | خرید با قیمت ارزان

سنگ نمک کریستالی مرغوب، از زیباترین و کاربردی ترین سنگ ها بوده که از تبخیر آب دریاها به دست می آید و تنوع زیادی دارد.

سنگ نمک کریستالی مرغوب

سنگ نمک کریستالی مرغوب یکی از بهترین سنگ هایی که از تبخیر شدن آب دریاچه و دریاها در اثر یکسری فرایندهای مختلف به دست می آید، سنگ نمک می باشد.

این نوع سنگ تنوع بسیار زیادی از لحاظ جنس، مدل، رنگ و سایزبندی دارد و سنگ نمک کریستالی مرغوب جزو بهترین و پرطرفداترین آن ها است.

استفاده از این سنگ از زمان های قدیم تا به امروز رواج بسیاری داشته است که می توان به جنبه های خوراکی و دکوری اشاره نمود.

در واقع سنگی که به آن اشاره کردیم در واقع همان کانی های سدیم کلرید هستند که طی فرایندهایی با ترکیب سدیم و گاز کلر تشکیل می شوند.

مشخصات سنگ نمک کریستالی مرغوب

مشخصات سنگ نمک کریستالی مرغوب یکی از مشخصات بارز سنگ نمک کریستالی مرغوب تنوع رنگی آن است که می توان آن را در رنگ های روشن و تیره تهیه نمود.

برخی از این سنگ ها خاصیت درمانی دارند، برخی دیگر به عنوان سنگ تزئینی و حتی دکوری مورد استفاده قرار می گیرند.

این نوع سنگ بسته به جثه و اندازه خود دارای وزن های مختلفی است.

مزیت بسیار خوبی که سنگ نمک های مورد نظر دارند این است که می توانید در داخل آن ها شمع بگذارید و آن را همانند یک لامپ روشن کنید تا محیط شما جذاب و لوکس شود.

ویژگی خوب دیگر سنگ های مورد نظر جنبه درمانی آن ها می باشد، این سنگ ها به نحوی عمل می کنند که با انرژی های منفی مقابله می کنند.

خرید سنگ نمک کریستالی مرغوب

خرید سنگ نمک کریستالی مرغوب اگر می خواهید سنگ نمک کریستالی مرغوب را تهیه کنید، توصیه می شود معیارهایی را که در ادامه برای خرید این سنگ توضیح خواهیم داد را در نظر بگیرید.

اولین و مهمترین مرحله در خرید سنگ مورد نظر توجه به کیفیت آن است، شما به عنوان خریدار باید به درجه کیفیت سنگ توجه داشته باشید.

معیار دوم توجه به طرح هایی است که سنگ ها از آن برخوردار هستند، بهتر است به طرح و نوشته هایی که بر روی این سنگ حک شده اند دقت کنید.

سنگی که شمع دار بوده باید فیتیله و شمع داخل آن کاملا سالم و بدون شکستگی باشند.

توجه به سایز و اندازه از دیگر موارد مهم خرید سنگ می باشد.

قیمت سنگ نمک کریستالی مرغوب + خرید و فروش

قیمت سنگ نمک کریستالی مرغوب + خرید و فروش قیمت سنگ نمک کریستالی مرغوب تا حد زیادی به نوسانات قیمت ارز و دلار در بازار بستگی دارد.

فاکتور های مختلفی مانند ابعاد و سایز سنگ، نوع طراحی و شمع استفاده شده در سنگ می تواند تاثیر زیادی در قیمت نهایی آن داشته باشد.

مشاوران فروش سنگ نمک این مجموعه، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان از طریق تماس تلفنی هستند، لذا جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت دقیق سنگ با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *