جستجو کردن

خرید سنگ نمک کریستالی درجه 1 + بهترین قیمت

سنگ نمک کریستالی درجه 1 به عنوان یک منبع خوب برای دفع انرژی های منفی شناخته می شود، کریستال های نمک خواص درمانی بالایی دارند.

سنگ نمک کریستالی درجه 1

سنگ نمک کریستالی درجه 1 سنگ نمک کریستالی به رنگ های مختلفی چون آبی، سفید و صورتی وجود دارد، این نوع نمک ها به صورت کاملا طبیعی در غارها تشکیل می شوند و با نمک های دریا کاملا تفاوت دارند.

نمک های کریستالی هم مانند نمک دریایی دارای مقدار قابل توجهی ید هستند، از این کریستال های زیبا بیشتر به عنوان سنگ های تزیینی استفاده می کنند، نکته قابل توجه اینکه تنها تعداد کمی از این کریستال های نمکی قابلیت خوراکی دارند.

طبق تحقیقات صورت گرفته این سنگ های نمک می توانند تمام انرژی های منفی را از بین ببرند، علاوه بر این کریستال های نمکی اثرات بسیار مطلوبی بر روی پوست بدن ایجاد می کنند.

مشخصات سنگ نمک کریستالی درجه 1

مشخصات سنگ نمک کریستالی درجه 1 یکی از مشخصه های اصلی نمک های کریستالی، معدنی بودن آن هاست، همان طور که اشاره شد این نوع نمک تنها از کوه ها استخراج می شود و خواص بسیار بیشتری در مقایسه با نمک های دریایی دارند.

سایز این نمک ها به صورت دانه ریز و دانه درشت دسته بندی می شود، مرغوب ترین نوع آن به رنگ آبی است که بیشتر از کوه های اطراف استان سمنان برداشت می شود.

نمک کریستالی درجه 1 تاثیر زیادی در تنظیم خواب دارد و همچنین املاح موجود در آن استرس را به مقدار زیادی کاهش داده و از اسپاسم های عضلانی نیز جلوگیری می کند.

خرید سنگ نمک کریستالی درجه 1

خرید سنگ نمک کریستالی درجه 1 مرغوب ترین نوع سنگ نمک کریستالی دارای دانه های شفاف هستند، این ویژگی منحصرا نشان دهنده نمک درجه 1 است.

هر نمک با توجه به املاح و همچنین محل برداشت دارای رنگ های متفاوتی است که این نکته در حین خرید باید مورد بررسی قرار بگیرد.

توجه به نوع بسته بندی نمک، تاریخ تولید، میزان املاح، درصد خلوص و حجم آن از ملزومات است.

همان طور که اشاره شد برخی از کریستال ها غیر خوراکی هستند، حتما از فروشنده در این مورد سوال کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

از خرید نمک های بدون بسته بندی و از افراد دست فروش جدا خودداری کنید، وجود هر نوع تیرکی، لک و بوی نامطبوع نشان از بی کیفیت بودن سنگ نمک دارد.

قیمت سنگ نمک کریستالی درجه 1 + خرید و فروش

قیمت سنگ نمک کریستالی درجه 1 + خرید و فروش نمک کریستالی به دلیل طبیعی بودن و خاصیت درمانی بالایی که دارد در مقایسه با نمک های دریا دارای ارزش غذایی بالاتری است.

تشکیل کریستال های نمک نیاز به سال ها زمان دارد، از این حیث دسترسی به نمک های طبیعی در برخی زمان ها ممکن است دشوار باشد، همین عامل خود دلیل مهمی بر افزایش قیمت این محصول می باشد.

شماره های درج شده در وب سایت تنها راه ارتباطی شما جهت خرید می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *