جستجو کردن

قیمت و خرید سنگ نمک درمانی کریستالی + فروش ارزان

سنگ نمک درمانی کریستالی همان نوعی نمک است که از مواد طبیعی تشکیل شده و دارای هیچ ماده شیمیایی نیست.

سنگ نمک درمانی کریستالی

سنگ نمک خاصیت درمانی فراوانی دارد و بر خلاف دیگر نمک‌های یددار آسیبی به سلامتی بدن وارد نمی‌کند.

نمک‌های معمولی طی مراحلی از ترکیب مواد و عنصرهای شیمیایی با یکدیگر تولید میشوند اما سنگ نمک کریستالی در طبیعی‌ترین حالت ممکن بدون آسیب به کره زمین و طبیعت تولید می‌شود.

این ماده در تهیه غذاها و یا داروهایی استفاده می‌شود و نکته جالب این است که حتی داروهایی به صورت مایع نیز که فرآورده این محصول هستند وجود دارد.

کلسیم و منیزیم از مهمترین نیازهای بدن انسان هستند که سنگ نمک می‌تواند تا حدی آنها را تامین کند.

این نوع نمک برای افرادی که دارای فشار خون هستند نیز مناسب است زیرا باعث بالا رفتن سدیم کلرید بدن نمی‌شود.

مشخصات سنگ نمک درمانی کریستالی

سنگ نمک انواع مختلفی دارد که هر کدام برای یک نوع بیماری تولید شده است، از انواع آن می‌توان به نوعی سنگ برای افرادی که مشکل تیروئید دارند اشاره کرد.

این نمک‌ها بافت محکم و سفتی دارند و در رنگ‌هایی مانند صورتی، آبی و بی‌رنگ یافت می‌شوند.

بسته‌بندی این محصول نیز متفاوت است، نوعی از بسته‌بندی آن بسیار جذاب می باشد. به این صورت که نمک‌های درشت در نمک پاش‌هایی که سرشان دارای آسیاب کن است بسته‌بندی می‌شوند.

مس و روی از دیگر عنصرهای مورد نیاز بدن هستند که به سختی به دست می‌آید اما از ویژگی‌های مهم این محصول تامین این دو ماده است.

خرید سنگ نمک درمانی کریستالی

حین خرید سنگ نمک درمانی کریستالی به نوع آن توجه کنید و از فروشنده بخواهید تا انواع آن را برای شما شرح دهد، تا بتوانید طبق نیاز بدنتان نمک مناسبی را انتخاب کنید.

بهتر است این محصول را بعد از خرید در جای خشک و به دور از نور خورشید و رطوبت نگهداری کنید تا از خراب شدن آن جلوگیری کنید.

برخی از سنگ‌های نمک برای تولید انرژی مثبت در فضای خانه یا محل کار هستند، مواظب باشید هنگام خرید آن را با نمک‌های خوراکی اشتباه نگیرید.

کیفیت محصول از دیگر نکات مهمی است که حین خرید باید به آن توجه شود، برای این منظور سنگ نمک‌هایی که دارای بسته‌بندی مناسب هستند و تاریخ مصرف دارند را خریداری کنید.

قیمت سنگ نمک درمانی کریستالی + خرید و فروش

یکی از مهمترین دلایلی که باعث اختلاف قیمت این محصول می‌شود مقدار خالص بودن آن است و هرچه درصدش بالاتر باشد، قیمتش نیز گران تر می شود.

اندازه، وزن محصول و مقدار لوکس بودن بسته بندی نیز در قیمت نهایی بسیار تاثیر گذار است.

اگر به دنبال خرید سنگ نمک با قیمت مناسب و کیفیتی بینظیر هستید، فقط کافی است که با شماره تلفن های که در این صفحه قرار داده شده است تماس بگیرید و خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *