جستجو کردن

خرید سنگ نمک کریستالی مکعبی + بهترین قیمت

سنگ نمک کریستالی مکعبی بیشتر به عنوان یک نماد تزئینی و برای دفع انرژی های منفی محیط و کاهش استرس مورد استفاده قرار می گیرد.

سنگ نمک کریستالی مکعبی

سنگ های نمک بر خلاف نمک های دریایی از غارها و مناطق کوهستانی استخراج می شوند، این کریستالی های شفاف به صورت مکعب های چند وجهی بوده که پس از استخراج به قطعات کوچکتر تبدیل می شوند.

از گذشته تا به امروز مصرف نمک در انواع غذاها به عنوان چاشنی رواج داشته است، طبق تحقیقات صورت گرفته سنگ های نمکی توانایی دور کردن انرژی های منفی محیط اطراف را دارند.

همین باور سبب شده تقاضا برای خرید این سنگ های تزئینی افزایش یابد که به طبع افزایش قیمت آن را نیز در پی داشته است.

در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با این محصول طبیعی و فوق العاده ارزشمند آشنا کنیم، پس لطفا تا پایان همراه ما بمانید.

مشخصات سنگ نمک کریستالی مکعبی

این سنگ های مکعبی شکل از ترکیب یونی سدیم و کلرید تشکیل شده است و بافتی منسجم و شفاف دارد، وجود پتاسیم و کلسیم موجود در آن برای بدن ضروری است.

کریستال های مکعبی اندازه مشخصی ندارند و هر کس بر حسب سلیقه می تواند سایز کوچک و یا بزرگ آن را انتخاب نماید.

اغلب از این کریستال ها به عنوان دکور استفاده می شود، رنگ این نوع نمک ها اکثرا سفید است ولی برخی از آن ها با توجه به موقعیت جغرافیایی و میزان املاح دارای رگه هایی از آبی، قهوه ای و صورتی هستند.

برخی از آن ها خوراکی و برخی دیگر تنها جنبه درمانی و صنعتی دارند.

خرید سنگ نمک کریستالی مکعبی

در صورتی که می خواهید از سنگ های نمک برای مصارف خوراکی استفاده نمایید حتما قبل از خرید از بهداشتی بودن آن اطمینان حاصل فرمایید.

اگر از این سنگ ها به عنوان تزئئین استفاده می کنید حتما در طول خرید تمام قسمت های آن را مورد بررسی قرار داده تا دچار شکستگی و یا ترک نباشند.

بسته بندی محصول باید به گونه ای باشد که در حین پروسه حمل و نقل دچار آسیب و صدمه نگردد.

سایت های معتبر را برای خرید انتخاب نمایید، نمک های کریستالی رنگی شفاف و شیشه ای دارند بنابرای از خرید نمک هایی با ظاهر کدر و مات خودداری فرمایید.

قیمت سنگ نمک کریستالی مکعبی + خرید و فروش

افزایش تقاضا در مورد خرید سنگ نمک های کریستالی سبب شده شاهد قیمت های بسیار متفاوتی در بازار این محصول باشیم، از آن جایی که این سنگ ها می توانند امواج وای فای را به خود جذب کنند بیشتر افراد ترجیح می دهند از آن ها به عنوان دکور در منزل استفاده نمایند.

این سنگ ها منشا کاملا طبیعی دارند و ممکن است سال ها طول بکشد تا یک مکعب کریستال نمک تشکیل گردد، از این رو به دست آوردن و استخراج آن ها پروسه ای سخت و زمان بر خواهد بود که می تواند قیمت نهایی آن را تحت تاثیر قرار دهد.

برای خرید این محصول خارق العاده و ارزشمند می توانید پس از تماس با مشاوران بخش فروش، درخواست خود را ثبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *