جستجو کردن

سنگ نمک صورتی در بازار یزد + بهترین قیمت خرید

خرید و فروش سنگ نمک صورتی در بازار یزد با استقبال زیادی روبرو شده است، خواص درمانی و رنگ زیبا از جمله معیارهای انتخاب آن به شمار می روند.

سنگ نمک صورتی در بازار یزد

نمک های معدنی به رنگ های مختلفی وجود دارند که در این بین رنگ های صورتی، قرمز و آبی بیشترین میزان استفاده را دارند.

سنگ نمک صورتی بیشترین میزان آهن را به خود اختصاص داده است که از این نظر نسبت به دیگر نوع های سنگ نمک دارای خاصیت درمانی بالاتری برای بدن می باشد.

استان یزد یکی از پیشتازان در زمینه استخراج و فروش سنگ های نمکی صورتی است، این کریستال های زیبا علاوه بر مصارف خوراکی و صنعتی به عنوان نوعی دکور زیبا برای دور کردن انرژی های منفی و همچنین امواج وای فای مورد استفاده قرار می گیرد.

کشورما یکی از بزرگترین ذخایر نمک صورتی در دنیا محسوب می شود که از تجارت همین محصول توانسته درآمد های زیادی عاید کشور کند.

مشخصات سنگ نمک صورتی در بازار یزد

مشخصات سنگ نمک صورتی در بازار یزد به شرح زیر می باشد:

  • این سنگ حاوی آهن بسیار زیادی است و همین علت سبب شده خواص بیشتری برای بدن به همراه داشته باشد.
  • دانه های این نمک به صورت ریز و درشت موجود است، حتی از مکعب های بزرگ آن می توان برای درست کردن وسایل تزئینی مختلف مانند چراغ خواب استفاده کرد.
  • این نوع نمک حالتی کریستالی و نیمه شفاف دارد و در برخی از آن ها تنها رگه هایی از رنگ صورتی به چشم می خورد.
  • فاقد هر گونه مواد نگهدارنده بوده و دارای درصد خلوص بسیار بالایی می باشد.

خرید سنگ نمک صورتی در بازار یزد

قبل از خرید سنگ نمک صورتی لطفا موارد زیر را مد نظر قرار دهید:

  1. برای اینکه بتوانید سنگ نمک را به صورت اصل و طبیعی خریداری کنید لازم است سایت هایی را برای خرید انتخاب نمایید که معتبر باشند.
  2. توجه به مهر استاندارد درج شده بر روی بسته بندی تضمین کننده کیفیت آن است.
  3. قبل از خرید از وزن و میزان ریزی و یا درشتی نمک مطمئن شوید، حتما از فروشنده در مورد خوراکی و یا غیر خوراکی بودن آن سوال کنید.
  4. بسته بندی نمک ها باید کاملا ایمن و بهداشتی باشد به طوری که سلامت محصول را تا رسیدن به مقصد تضمین نماید.

قیمت سنگ نمک صورتی در بازار یزد + خرید و فروش

معیارهای دیگری مثل وزن، میزان خالص بودن، محل برداشت، نوع بسته بندی و همچنین برند سازنده ممکن است در قیمت نهایی این محصول تاثیر گذار باشند.

با این وجود نمک و سنگ های نمکی جزء ضروریات زندگی انسان ها هستند به طوری که نمی توان وجود آن ها را به کلی نادیده گرفت، همین عوامل می توانند تقاضا برای خرید و همچنین قیمت آن را در سال های آینده افزایش دهند.

اگر تمایل به خرید این محصول مفید دارید ولی هنوز موفق به خرید نشده اید پیشنهاد می کنیم سری به سایت محصولات ما بزنید، شما می توانید با شماره های درج شده در سایت به مشاوران ما متصل شده و خرید خود را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *