جستجو کردن

خرید و قیمت سنگ نمک نارنجی مرغوب

سنگ نمک نارنجی مرغوب دارای املاح بیشتری بوده و در نتیجه پر رنگ تر است، این نمک به صورت پودری و یا کریستالی در بازار موجود می باشد.

سنگ نمک نارنجی مرغوب

سنگ های نمک از زمان های گذشته و قبل از تولید دستگاه های پیشرفته مورد استفاده قرار می گرفت، ولی امروزه به لطف وجود وسایل مدرن نمک را می توانیم در اندازه های مختلف از پودری گرفته تا دانه درشت در دسترس داشته باشیم.

نمک نارنجی نه تنها برای مصارف خوراکی بلکه به عنوان سنگی تزئینی و حتی برای تولید دارو و لوازم آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد.

افرادی که به دنبال دفع انرژی های منفی محیط هستند اغلب از مکعب های کریستالی آن به عنوان دکوری استفاده می کنند، علاوه بر این نمک نارنجی خواص بی شمار زیادی دارد که در ادامه به بیان آن ها خواهیم پرداخت.

مشخصات سنگ نمک نارنجی مرغوب

این نوع سنگ نمک حالتی کریستالی و شفاف دارد و یک راهکار طبیعی برای سم زدایی بدن به شمار می رود، قرار دادن آن در تماس با پوست و حتی استفاده از آن در غذا می تواند بسیاری از بیماری های بدن را از بین ببرد.

این نمک منبع کلسیم و آهن است، از طرفی میزان شوری مطلوبی دارد و در نتیجه استفاده از آن به هیچ عنوان فشار خون را افزایش نخواهد داد.

این نمک هیچ گونه بوی نا مطبوعی ندارد، به راحتی در آب حل می شود، حتی می توان از آن برای خوراک دام و طیور نیز استفاده کرد.

بلورهای این نمک حالتی چند وجهی و زیبا دارند که می توان آن را به راحتی برش داد و به شکل دلخواه درآورد.

خرید سنگ نمک نارنجی مرغوب

چنانچه از این نمک برای مصارف خوراکی استفاده می کنید حتما قبل از خرید سنگ نمک نارنجی مرغوب از بهداشتی بودن آن مطمئن شوید.

به بسته بندی محصول دقت نمایید تا در طول جا به جایی دچار شکستگی و یا آلودگی نشود.

در صورتی که می خواهید نمک های طبیعی و اصل را تهیه کنید حتما باید به سایت های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید.

از نظر ظاهری تمام قسمت های آن را مورد بررسی قرار دهید تا هیچ نوع شکستگی در آن وجود نداشته باشد، نمک مرغوب معمولا حالتی شفاف دارد به طوری که نور را منعکس می کند، بنابراین از خرید نمک هایی با ظاهر کدر و مات خودداری کنید.

قیمت سنگ نمک نارنجی مرغوب + خرید و فروش

سنگ های نمک با توجه به نوع رنگ، میزان املاح و درصد خلوص با قیمت های متفاوتی در بازار موجود هستند، در این بین نمک نارنجی به دلیل داشتن مرغوبیت بالا و میزان آهن بالاتر طرفداران بیشتری دارد.

معادن این نوع نمک در کشور وجود دارد ولی با این حال، برای تامین نیاز کشور وارد نیز می شود، افزایش دلار و کاهش ارزش پولی کشور دو عامل مهمی هستند که بر افزایش قیمت این محصول تاثیر داشته اند.

مرغوب ترین نوع این نمک را می توانید از ما خریداری کنید، جهت استعلام موجودی و ثبت درخواست خود با تلفن های فروشگاه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *